A Microsoft a mobil számítástechnikára koncentrál
A korábbi próbálkozások a PC-s Windows operációs rendszer kompakt változatára, a Windows CE-re koncentráltak, azonban a CE-alapú készülékek nem voltak olyan népszerűek, mint a 3Com Palm készülékei. A mobiltelefon-gyártók elutasították a Windows CE-t, mondván, hogy az túlságosan nagy a mai pici telefonokhoz. A Microsoft viszont mindkét kihívásra válaszolni próbál. Éppen most reklámozza a Mobile Explorer-t, egy böngészőprogramot, amit úgy terveztek, hogy beleférjen a mai mobiltelefonokba, még azokba is, amik nem CE-t használnak. A böngészőprogram felkeltette a gyártók érdeklődését, kiváltképp azért, mert a program egész weboldalakat képes letölteni, akárcsak a PC-k.
A társulás a Qualcomm-mal, amit kábel nélküli technológiája a Wall Street legforróbb cégéve tett, fegyvert jelenthet a Microsoft számára a Palm ellen folytatott küzdelemben. A Microsoft úgy gondolkodik, hogy az emberek a flancosabb készülékeket fogják megvenni a csupán alapfunkciókat nyújtók helyett. POCKET PC-jük júniusban kerül a boltokba, és zenét, videót illetve grafikát és játékokat is lehet majd rajta futtatni.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Fúzióról tárgyal a Microsoft és a Yahoo
- A Logitech nem érdeklődik a Microsoft felvásárlás iránt
- A Digg.com-ra hajt a Google és a Microsoft
- Stratégiai váltás a Microsoft technológai és üzleti gyakorlatában
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
- Online videótechnológiai vállalattal növeli értékét a Yahoo
- Mobilcéget vesz a Microsoft
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.