Nokia üzletágat vásárol a Check Point
A Check Point Software Technologies Ltd.(CP) ma hazánkban bejelentette, hogy megvásárolja a Nokia biztonsági berendezések üzletágát.
A két cég az elmúlt tíz év során számtalan alkalommal működött együtt az iparágvezető vállalati szintű biztonsági megoldások terén. A Nokia biztonsági berendezések üzletága korábban is a CP fontos stratégiai partnere volt, segítve abban, hogy már a kezdetek kezdetén sikereket, vezető szerepet érjen el ezen a piaci szegmensen. Gil Shwed, a CP elnök-vezérigazgatója a cég biztonsági megoldásainak kiegészítését a Nokia biztonsági berendezés portfoliójával a hosszú ideje tartó együttműködés logikus folytatásának tartja. A CP és a Nokia hosszú ideje szállít magas színvonalú, nagy teljesítményű, kritikus környezetekben bizonyított biztonsági megoldásokat. A Nokia biztonsági berendezések üzletága CP tűzfalra, VPN és UTM szoftverre optimalizált, egyedi biztonsági platformokat kínál. A Fortune 500 listában szereplő vállalatok mintegy 85 százaléka használ Nokia biztonsági platformot; eddig világszerte 23 ezer ügyfélnél összesen több mint 220 ezer Nokia berendezést telepítettek.
Hírek szerint a CP és a Nokia mostani megállapodásának végrehajtása várhatóan 2009 első negyedévében zárul le; egyelőre hatósági jóváhagyásra, valamint a szokásos záró rendelkezések végrehajtására vár. A tranzakcióval kapcsolatos további részletek (vételár, munkaerő átvétele stb.) jelenleg még nem nyilvánosak.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Jön az első Symbian 3 alapú mobiltelefon
- Nőtt a Nokia profitja
- Árakat csökkent a Nokia, késik az új Symbian szoftver
- Biztonságfelügyeleti megoldás a Check Pointtól
- DLP: adatszivárgást gátló Check Pont megoldás
- Nokia C3, C6, E5: Középpontban az üzenetküldés és a közösségi kapcsolatépítés
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.