Elérkezett az idő a Yahoo felvásárlására
Genda Csongor Zoltán, 2009. január 9. 18:04
A Microsoft az elkövetkező hetekben végrehajtja a Yahoo keresőrészlegének a felvásárlását - legalább is ez Steve Ballmer elképzelése.
A szoftveróriás vezére a Financial Times-nak adott interjújában azt nyilatkozta, hogy szerinte a mostani időszak a legkedvezőbb a Yahoo kereső átvételére, s kijelentette, hogy erre sort is kerítenének az elkövetkező hetekben. Steve Ballmer az átmeneti periódussal érvelt, amikor a fúzió ésszerűségéről beszélt, szerinte ez a legalkalmasabb időpont, hiszen a Yahoo új vezetőt keres, a Microsoft pedig most találta meg az online részleg irányítására a megfelelő embert Qi Lu, volt Yahoo-munkatárs személyében. A Wall Street Journal értesülései szerint a keresőcég vezetősége Carol Bartz-ot, az Autodesk korábbi igazgatóját akarja felkérni, hogy lépjen Jerry Yang helyére. Éppen ezért Ballmer úgy gondolja, hogy a köztes időszakot kihasználhatja a redmondi konszern, és bekebelezheti a Yahoo keresőjét.
A Microsoft tavaly ilyenkor tett először ajánlatot a Yahoo-ra, ám az igazgatótanács kevesellte a 47.5 milliárd dollárt, és nem álltak kötélnek.
A Microsoft tavaly ilyenkor tett először ajánlatot a Yahoo-ra, ám az igazgatótanács kevesellte a 47.5 milliárd dollárt, és nem álltak kötélnek.
Kapcsolódó cikkek
- 60 százalékos bevételnövekedés a Microsoftnál
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Újabb 800 főt bocsát el a Microsoft
- A Microsoft számítási felhő fejlesztési együttműködésre lép tajvani cégekkel
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Yahoo-vezetőkkel találkozott Ballmer
- A nagybefektetők eladnák a Yahoo keresőrészlegét
- A Yahoo keresőrészlegére pályázik a Microsoft
- Ballmer kommentárjára 21 százalékot zuhant a Yahoo
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24