Age Of Kings - Conquers Expansion Pack

Mortimer Mortimer, 2000. március 7. 22:24
Sikerült néhány érdekes adathoz jutni a készülő bővítőcsomaggal kapcsolatban. Az alábbi információk még nem teljesen hivatalosak, viszont a készítők a különböző AoK fórumokon egyértelműen utaltak rájuk. Ezek kivonatát olvashatod most.
Sikerült néhány érdekes adathoz jutni a készülő bővítőcsomaggal kapcsolatban. Az alábbi információk még nem teljesen hivatalosak, viszont a készítők a különböző AoK fórumokon egyértelműen utaltak rájuk. Ezek kivonatát olvashatod most.

  • 5 új civilizáció
    Ezek közül néhány biztosan olyan, ami még nem jelent meg egy aoe játékban sem (csak reménykedhetünk, hogy a magyaroknak is jut hely)

  • 4 új hős alapú hadjárat

  • új multiplayer játéktípusok
    Lesz egy olyan játéktípus, ahol egy előre megépített csodát (wonder) kell megőrízni egy bizonyos ideig.

  • új térképek: geográfiai térképek alapján készültek, illetve új random map típusok
    Japán, Nagy-Brittania és Bizánc alapú térképek kerülnek be a játékba. Ezek fix, valós adatok alapján készült térképek lesznek, a készítők az érdekes harcmezők alapján választották ezeket az országokat. Ezeken a pályákon a fákon, erőforrásokon kívül minden állandó. Véletlen térképtípusok: pl. Mongólia, ami egy víznélküli, sok magaslattal és nagy szintváltozásokkal jellemzett pályatípus. Mondjuk hívhatták volna Afganisztánnak is...

  • új technológiák
    Ezek minden civilizációra érvényesek.

  • egy egyedi technológia minden civilizációnak
    Pl. a frankoknál a fejszehajigáló hatékonyságát növeli. (A többiről még semmit nem tudni). Ezek nagyon drága fejlesztések lesznek, a játékosnak 2x is meg kell gondolnia, érdemes lesz-e kifejlesztenie. Érdeklődve várjuk mit eszeltek ki a készítők, mindenesetre ők büszkék magukra, hogy minden civilizációhoz találtak egy rájuk illő fejlesztést.

  • farm "queue"-k
    Itt tulajdonképp csak időt spórolunk meg. Úgy kell elképzelni, hogy amikor a farm "elfogyott", akkor a munkás vesz egyet a sorból (queue) és automatikusan épít egyet és folytatja tovább. Nem kell összevissza klikkelgetni imperialban, a játékos jobban tud a harcra figyelni. Feudalban és Castleban nem valószínű, hogy annyi erőforrás lesz, hogy farm queueba nyomja az ember...

  • új zenék

  • okosabb munkások
    Ez is "csak" kényelmet elősegítő fejlesztések. Ha felépült a favágótábor illetve a bánya, akkor a csavart eszű dolgos emberkénk rögtön fogja magát és elkezdi az ahhoz tartozó legközelebbi erőforrást kitermelni.
    Másodjára: ha vannak feladatnélküli munkásaink és ezeket gazda nélküli farmokra irányítjuk, akkor automatikusan elosztják egymás között és elkezdenek termelni.
    Harmadjára: ha falat építünk kettő, vagy több emberrel, akkor felosztják a falat egymás közt. (ezt igen jó dolognak tartom)

  • várható megjelenés 2000 vége

    További információkat E3-on fognak kiadni.

    Forrás: www.ageofkings.com
    A hír beküldője sabe, köszönet neki.
  • A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

    Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

    2024. november 22. 18:14

    Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

    Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

    2024. november 22. 14:58

    A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

    A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

    2024. november 22. 13:17

    Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

    Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

    2024. november 22. 11:39

    A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

    Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

    2024. november 22. 10:15

    Kövess minket a Facebookon!

    Cikkgyűjtő

    További fontos híreink

    Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

    2024. november 22. 16:40

    Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

    2024. november 21. 16:58

    Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

    2024. november 19. 09:54

    Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

    2024. november 14. 16:36