Valódi hasznot hoz a virtuális asszisztencia
A magyarországi kkv-k egyik leghatékonyabb megoldása a költségcsökkentésre, a virtuális asszisztencia szolgáltatások ésszerű igénybevétele. Ennek ellenére kevés cégvezetőnek van fogalma arról, hogy valójában milyen hasznot húzhatnak ebből, mely területeken lehet segítségükre, létezik-e olyan szolgáltató, aki ki tudja elégíteni vállalkozásuk igényeit, valamint pontosan mennyit takaríthatnak meg ezzel a megoldással?
Először is azt kell tisztáni, hogy mi az a virtuális asszisztencia. A virtuális asszisztensek távolról segítik a vállalkozásokat, minden olyan feladat teljesítésével, amely számítógép, telefon és internet segítségével elvégezhető. Ilyen formában segíteni a vállalkozásokat nem könnyű, mivel a vállalatok nem szívesen bízzák adataikat egy idegen személyre, továbbá ritkán elegendő egyetlen asszisztens a megrendelt munkákhoz. Magyarországon a VIRTUALAID honosította meg a virtuális asszisztenciát, ugyanis szigorú titoktartási nyilatkozatok és részletes szerződések biztosítják a vállalatokat arról, hogy adataik semmilyen körülmények között nem kerülnek harmadik fél kezébe. Mindezek mellett, a VIRTUALAID IT-kommunikációs rendszere is magas szintű adatbizotnsági funkciókkal rendelkezik.
Ami az elvállalható feladatok mennyiségét és minőségét illeti, jelen pillanatban 726 aktív virtuális asszisztenssel rendelkezik a vállalat. A magyarországi piacon egyedülálló, innovatív munkaszervezés keretén belül, szerteágazó szolgáltatási területeken tudják segíteni a vállalkozások életét. Ez azt jelenti, hogy a gépeléstől kezdve, a médiaanalízisen át, a grafikai munkákig, lehetetlent nem ismerve, mindent el tudnak végezni. A feladatok rövid határidőn belül készülnek el, illetve többszörös ellenőrzés után kerülnek az ügyfél kezébe. Mivel a VIRTUALAID egy személyben felelős adott feladat elvégzéséért, ezért az ügyfél részére számlát állít ki a teljesített tevékenységről, amelyet költségként el lehet számolni, valamint az Áfa tartamát vissza lehet igényelni. Nem elhanyagolható tény, hogy egy nagyobb adatmennyiséggel járó projekt kapcsán, nem szükséges további asszisztenseket állományba venni, így megtakarítható a teljes bérezzésekel járó költség, továbbá nem kell új munkaállomásokat kialakítani –íróasztal, telefon, számítógép. Az irodát sem kell kibővíteni egy-egy nagyobb megrendelés teljesítéséhez, így nem növekszik az iroda fenntartási költsége sem -fűtés, légkondicionáló, telefonszámla, stb. A fentieket projektenként, részletesen le lehet bontani, így kitűnik, hogy a versenyelőny egyértelmű, mert egyetlen vállalkozás sem képes 50% árelőnnyel dolgozni.
Kis- és nagyvállalatok egyaránt számolhatnak ezzel a megoldással, mert költséghatékonysága mellett, lényegesen gyorsabban teljesíthetőek a megrendelések. Egy egyszerű pédát tekintve: egy vállalkozásnak szüksége van 5.000 oldal korrektúrázásra, amelyet két, már alkalmazásban lévő asszisztens kb. 400 munkaóra alatt tud teljesíteni. Figyelembe véve, hogy a számítógépen dolgozók, minimum 10 perc szünetet kell tartsanak óránként, valamint feltételezve, hogy az ebédszünetet ledolgozzák, az effektív munkavégzés kb. 7 órára csökken. Ezek alapján, a két asszisztensnek 28,5 munkanap szükésges a feladat teljesítéséhez, mialatt semmi mással nem tudnak foglalkozni. Ezzel szemben a VIRTUALAID asszisztensei, a könnyebb számolás érdekében, 40 asszisztens, napi 4 óra munkaidőben, 2,5 nap alatt teljesíti a feladatot. A kényelmes teljesítést szem előtt tartva, a vállalat 5 munkanap, azaz egy hét alatt végezné el a feladatot, míg alapesetben a 2 asszisztens majdnem 1,5 hónapon keresztül korrektúrázna megállás nélkül, dupla áron.
Kapcsolódó cikkek
- Symbol Ügyvitel 1.35
- Új funkciók középvállalatok számára az Oracle-től
- Megújult az Iroda++
- HR-ügyviteli outsourcing tendert nyert a VT-Soft
- Visszaesett a kisvállalati szoftverpiac
- Válaszok a válságra: pozícióvédelem, ügyfélvesztés-minimalizálás
- SAP CRM minden szinten
- Kulcs- Készlet és Számla Next - Az ügyvitel jövője
- A válság túlélésének kódja: CRM
- IFS-Centric vegyes vállalat ERP megoldások fejlesztésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.