Két vevő is pályázik a SanDiskre?
A SanDisk részvényeinek árfolyama a hírre 12,5 százalékpontot emelkedett és elérte a 11,19 dollárt. Ehhez képest enyhén szólva meglepő, hogy az EEETimes titkos hírforrásokra és elemzőkre hivatkozva úgy tudja, a Samsung maximum 25 dollárt kínál papíronként, míg a SanDisk állítólag akár 60-at is elkérne egy részvényért. Az értesülést persze egyelőre egyik érintett sem erősítette meg. Tavaly, még a gazdasági válságot megelőzően a Samsung 26 dollárt kínált a SanDisk-részvényekért, ezt azonban a cég elfogadhatatlannak tartotta. Ezután a dél-korerai elektronikai óriás ellenséges felvásárlással próbálkozott, ám a részvényesek nem álltak kötélnek, így 6 hónap után októberben feladták.
Mindeközben a hírújság úgy tudja, hogy a Toshiba szintén ajánlatott tett a SanDiskre, egyelőre ismeretlen felvásárlási áron. Annyi bizonyos, hogy a gazdasági válság mindenütt kedvez a konszolidációnak – már ha van elég a célra szánt tőkéjük a nagyoknak. Sokan ugyanakkor éppen azért szkeptikusak az üggyel kapcsolatban, mert a piacvezető flashmemória-gyártónak a vétellel az elődleges célja a konkurencia csökkentése lenne, ezt pedig a SanDisknél is látják és nyilván igyekeznek elejét venni a cég elsorvasztásának.
Kapcsolódó cikkek
- 32 GB-os SanDisk microSD kártyák mobiltelefonokba
- Biztonságos mobil munkavégzés közös Check Point-SanDisk fejlesztés nyomán
- 2 TByte-os SD-kártyát fejleszt a SanDisk
- SanDisk memóriakártyák új technológiával
- Szupergyors SanDisk Extreme Pro CF memóriakártyák
- SanDisk Sansa Clip+ mp3 lejátszó microSD bővítővel
- Szupergyors SanDisk SDHC kártya
- Válasszunk kisebb kapacitású, de nagyobb tudású pendrive-ot!
- A mobilszolgáltatókkal forgalmazna memóriakártyákat a SanDisk
- Már nem csak a méret a lényeg
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.