Allied Telesyn: stratégiaváltás-bejelentés Bécsben
Cees van Leipsig, az Allied Telesyn európai PR igazgatója kiemelte, a világon ötödik hálózati cég a múlt évben 98 millió dolláros árbevételt ért el a kelet-európai régióban, az idei terv pedig 121 millió dollár.
Andreas Beierer kelet-európai marketing igazgató az Allied Telesyn CeBIT-en bejelentett új termékeit és megoldás-ajánlatait foglalta össze. Hangsúlyozta, a cég új erősségei a teljeskörű hálózati termékskála, a projekt-orientált üzleti modell, a migráció-barát termékskála, a magas minőség és érzékeny árazás, valamint egyes, nem általános hálózati technológiák támogatása. Miodrag Sundic, az Allied Telesyn kelet-európai igazgatója a régióstratégiát ismertetve rámutatott, a 18 országot jelentő régióban a múlt évben 47%-os növekedést ért el a cég, amelynek összesen 50 partnervállalata van Kelet-Európában.
A Magyarországra vonatkozó legfontosabb üzenet, hogy 2000-ben erősíti jelenlétét a cég, a két szuper VAR (X-Byte, Conet) és a disztribútor (LAN Kft.) mellé további két-három partnert kívánnak rövidesen bejelenteni. Elindult a hirdetési kampány, erősödik az oktatási és router-tanfolyami aktivitás. Az Allied Telesyn magyarországi további fontos célja a midrange piaci megoldásszállítás erősítése, továbbá a nagy távközlési projektekben való részvétel.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető az Allied Telesis-nél
- Telesyn helyett Telesis: Az anyavállalat nevén fut tovább az európai cég
- A netes tévé már nem a jövő zenéje
- Allied Telesyn - Ventura Team együttműködés
- Szolgáltatások terén erősítene az Allied Telesyn
- IDC: megduplázta termékeinek forgalmát az Allied Telesyn
- Allied Telesyn - Polygon együttműködés szervizszolgáltatásra
- Allied Telesyn: fókuszban a Triple Play platform és megoldások
- Allied Telesyn: gyors növekedés - tény és remény
- Az Allied Telesyn új képviseleti irodát nyitott Belgrádban
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.