Vegyél barátokat a közösségi oldalakon!
Az ausztráliai uSocial marketing tanácsadó szolgáltatáspalettájára felkerült a Facebookon való ismerőstoborzás is, a megrendelőnek ezer "barátért" 177 dollárt kell fizetnie. Leon Hill, az uSocial első embere elmondta, hogy elsősorban a cégeket szeretnék megszólítani az új szolgáltatással, ugyanis az utóbbi időben meglehetősen hatékony marketingmegoldásnak bizonyult a közösségi oldalakon való megjelenés. A marketingspecialista munkatársai elkezdik bejelölni a megadott kritériumok alapján a regisztrált tagokat, és addig küldik a barátkérőket, amíg össze nem gyűjtöttek ezer olyan személyt, aki elfogadta a megkeresést.
Az uSocial-t spamterjesztőnek titulálták egyesek, a cég azonban visszautasítja a rágalmakat mondván, hogy a spam egy kéretlenül kiküldött reklámlevél, az ő szolgáltatásuk pedig nem sorolható ebbe a kategóriába.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média kihívás a hírügynökségek számára
- Háromszázezer forintos tartozás a Facebook-on
- Virtuális workshop a szuperportálról
- A Twitter alapján megjósolható a termékek várható sikere
- Személyes profiljaik újbóli beállítását kérik a Buzz használóitól
- 1 százalékra csökkent a spam a Twitter-en
- A Facebook-on bukott le a maffiavezér
- 15 évet kapott a Facebook-on zsaroló teenager
- A Yahoo találataiban is megjelennek a twitteres bejegyzések
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.