A Sony is beszáll a 3D-tévé-versenybe
Legkésőbb a jövő év végéig a Sony is piacra kívánja dobni a saját, háromdimenziós adások megjelenítésére alkalmas LCD-televízióját.
A Wall Street Journal szerdai beszámolója szerint a japán szórakoztatóelektronikai vállalat a pénteken kezdődő berlini IFA elektronikai szakkiállításon készül erről bejelentést tenni.
A gazdasági visszaesés az utóbbi hónapokban a Sony eladásaira is kedvezőtlenül hatott, a japán cég viszont a 3D-televíziókkal ismét jelentős növekedést érhet el, ugyanis az új platformmal a Vaio laptopjai, a PlayStation 3 játékkonzolja illetve a Blu-ray lejátszói is kompatibilisek lesznek.
A készülékek piacra kerülésével a 3D-tévéadásokkal sem lehet probléma, a brit BSkyB tévétársaság júliusban jelentette be, hogy jövőre elindítja az első európai háromdimenziós televíziós csatornát, amely kompatibilis lesz a jelenleg már üzemelő HD (High-Definition) nagyfelbontású rendszerével.
Azt azonban még nem lehet tudni, hogy a kísérleti adások milyen eredménnyel zárultak, és az is kétséges, hogy a 3D-szemüveget igénylő olcsóbb, vagy a szemüveg nélkül nézhető, de sokkal drágább technológia válik a 3D-tévék iparági szabványává.
Kapcsolódó cikkek
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- IPTV-vel kiváltható a digitális átállás
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
- Sony World Photography Awards 2010: a győztesek
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.