LANeX - a hálózati konzulens
Így született meg 1989-ben a LANeX Consulting, egy dinamikus, magasan kvalifikált szakembergárdára épülő csapat, amely napjainkra nem csak az ország határain belül, de nemzetközi projektjei révén külföldön is elismertséget vívott ki magának üzleti és szakmai körökben egyaránt. Ehhez persze több fontos, akkoriban még nehezen felismerhető, napjainkra viszont már egyre nyilvánvalóbb tendencia megismerésére és megértésére volt szükség.
A minőség jegyében
A szervezetek hatékonyságának mércéje ma már nem a tonna és a köbméter, hanem a munkatársak közötti, illetve a külkapcsolatokban alkalmazott kommunikáció hatékonysága és minősége. Ez utóbbi fogalom kapcsán el is jutottunk a legfontosabb jellemzőhöz, a Quality of Service-hez (QoS - a szolgáltatás minősége vagy minőségi szolgáltatás), amely ugyan számokban is mérhető és kifejezhető, de teljesülését legszembetűnőbben a felhasználók arcáról leolvasható elégedettség példázza. Ez pedig már átvezet minket egy következő jellegzetességhez, amelyet a LANeX szakemberei ugyancsak korán felismertek. A kommunikációs hálózatok komplexitásának növekedésével a felhasználót nem érdemes bevinni a technológia dzsungelébe, hiszen őt elsősorban az érdekli, hogy például milyen gyorsan küldheti át az anyacéghez a legfrissebb eladási adatokat, vagy használhatja-e a meglévő infrastruktúrát telefonálására, videokonferenciára és adatátvitelre.
Ugyanakkor a cég vezetői azzal is tisztában vannak, hogy az információtechnológia rohamos fejlődése veszélyezteti a már meglévő, esetenként igen jelentős beruházásokat. Éppen ezért nem szerencsés, ha a komplex hálózatok előzetes felmérés, a felhasználó problémáinak, elvárásainak megismerése és megértése nélkül épülnek. Egy hálózat minősége, megbízhatósága, költséghatékony működése kulcsfontosságú, s nem kísérleti terep, ahol "hóbortos" ötletekkel tehetjük próbára az ügyfél türelmét. A "hálózati konzulens" megoldásai ezért szabványosak, biztonságosak, felügyelhetők, ha szükséges, önjavítóak, s mindehhez a cég kiterjesztett garanciális szolgáltatásokat is nyújt. A komplex megoldások kiépítésében a LANeX olyan beszállítókra támaszkodik, mint például a RAD Data Communication, a RADCOM, a RadVision, a RadGuard, a RadView, a RadWare, a RadWin, a BreezeCOM, a Nortel Networks, a Madge Networks vagy a Lucent Technologies.
Az arany középút
A LANeX Consulting jelenleg még elég kicsiny ahhoz, mondják a cég vezetői, hogy kellő érzékenységgel tudjon reagálni a felhasználók igényeire. Ahhoz viszont már kellőképpen nagy, hogy - akár más cégekkel együttműködve - igazán bonyolult, felépítésüket, működésüket tekintve valóban komplex hálózati megoldások kiépítését is felelősséggel vállalhassák. Ezt egyébként az eddig megszerzett referenciák is bizonyítják, amelyek közé a hazai távközlési cégek majd mindegyike beletartozik. Ők azok, akik már megtapasztalták a LANeX magas színvonalú technikai hátterét, a cég által nyújtott támogatás, illetve a közvetlen elérhetőség előnyeit.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.