250 GB-os PS3 Slim
A 250 GB-os PS3 Slim november 3-án kerül piacra Amerikában, elsősorban a megszállott játékosokat megcélozva. Mint arról a gyártó hivatalos blog-bejegyzésében beszámolt, a beépített 250 GB-os merevlemez lehetővé teszi a játékprogramok mellett filmek zene, fényképek és egyéb letöltött tartalmak tárolását is a konzolon. A Sony szeptember 1-jén kezdte Európában árusítani az új, kisebb, 120 GB-os merevlemezzel ellátott PS3 Slim konzolt, amely a maga 300 eurós árával jóval olcsóbb is lett a korábbi 400 és 500 eurós verzióknál. A megjelenéssel egy időben szinte azonnal megindultak a találgatások arról, hogy a cég tervez-e ennél nagyobb kapacitású változatot is a jövőben.
A rivális Microsoft is forgalmaz 250 GB-os merevlemezzel felszerelt Xbox 360 Elite konzolokat, ezek azonban egyelőre csupán limitált kiadású Xbox 360-csomagok, bónusz játékprogrammal. A megnövelt tárhelyű PS3 Slim európai forgalmazásáról egyelőre nincs információ.
Kapcsolódó cikkek
- A szexnél is jobb a PS3
- Még mindig nem nyereséges a PS3
- PSP 3000: az akku-idő rovására fényesebb a képernyő
- Vezeték nélküli billentyűzet a PS3-hoz
- GC: új PSP és PS3 a Sony-tól
- 80 GB-os PS3 péntektől Európában
- Dinamikus reklámok a PS3 játékokban
- Két új PS3 csomag Európának
- Wii - PS3, 4 : 1 Japánban
- Új, karcsúbb PS3 ősztől?
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.