A Bertelsmann stratégiai cégalapítása
Step Kft.
A comFusion alapítása pontosan illeszkedik abba a Bertelsmann-stratégiába, amellyel a cégóriás tíz év alatt széles és átfogó szolgáltatási kínálattal és nemzetközi hálózattal rendelkező médiaszolgáltatóvá vált. Az új cég létrehozásával a Mohn Media csoport az eddigieknél is hatásosabban koncentrálja az információterjesztéshez kapcsolódó szolgáltatásait, a cég célja a szolgáltatások skálájának további bővítése a nyomdai és elektronikus publikálás területén éppúgy, mint az e- business területén.
A leányvállalat olyan cégek hálózatának ad keretet, amelyek egyrészt egymástól függetlenül tevékenykednek saját szakterületükön, másrészt szolgáltatásaikat és a náluk meglévő know-how-t minden egyes ügyfél sajátos igényének megfelelően képesek összehangolni. A comFusion a szolgáltatásoknak azt a kombinációját nyújtja, amelynek segítségével az egyes projektek a megkívánt optimumon valósulnak meg, így sikeresen teljesítenek nagy léptékű megrendeléseket, ugyanakkor az egy-egy piaci szegmensre specializálódott vállalatok rugalmasságával is rendelkeznek. Az egyes cégek technológiai szakosodása lehetővé teszi a mindenkori legújabb know-how szerinti legjobb minőség biztosítását, bármely szektorból kerül is ki a megrendelő.
A Bertelsmann konszern új leányvállalatának szolgáltatásai rendkívül sokrétűek, a tervezéstől és kivitelezéstől az audiovizuális média interaktív alkalmazásán, az intelligens kereső és tanácsadó tudásbázisrendszereken, a marketing- és kommunikációtervezésen, a CD-ROM-mal kapcsolatos tevékenységeken és az e-business szolgáltatásokon át komplex rendszerek integrálásáig és üzemeltetéséig terjednek.
(További információk a www.comfusion.net és a www.step.hu honlapon találhatók.)
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
- A Ricoh újra a fenntartható vállalatok 100-as listáján
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.