Nikon ünnepi akció
A Nikon Magyarország marketingeseinek megkérdőjelezhető ízlésről tanúbizonyságot tevő ötlete szerint a gyártó termékeit egy kereskedelmi rádió műsorvezetőinek arcával tennék vonzóvá. A vélhetően márka arculat formálónak szánt akcióban az Artwork és a Juventus érintett. A japán gyártó hazai képviseletének közleménye szerint a kedvezményes Nikon fényképezőgép szettet a Juventus műsorvezetők dedikált fényképével együtt szerezhetjük meg, a képviselet arra is kitér, hogy egy ilyen ajándék tuti meglepetés. Nos, lássuk, mit szántak a csomagba az eredetileg 1917-ben Nippon Kogaku K. K. néven alapított patinás cég szakemberei:
- Nikon Coolpix L20 digitális fényképezőgép
- Sanyo eneloop akku és USB-s töltő
- Nikon fényképezőgép tok
- SanDisk 2GB SD Ultra II memóriakártya
- Az általunk választott Juventus Rádió műsorvezetőtől egy dedikált fotó
- Ajándék CD a Juventus rádiótól
- 13 300 forint kedvezmény
Mindehhez, bár teljesen nyilvános akcióról van szó, valamilyen okból meg kell jegyeznünk egy jelszót is, ami az ajándék kifejezés lenne. A csomag legfontosabb eleme természetesen a Coolpix L20-as, egy könnyen kezelhető, 10 megapixeles fényképezőgép, amelyben Nikkor 3,6x zoom objektív, nagyméretű, 7,62 centiméteres LCD-monitor, egyszerű automata mód, automatikus program választó, valamint egy sor automatikus elmosódásgátló és portréfunkció segíti a fotózást.
Kapcsolódó cikkek
- Díjnyertes a Nikon D3s és a Nikkor 70-200 mm VRII
- A Nikon 3 évre emelte a DSLR gépek garanciáját
- Sokoldalú tele a Nikontól: AF-S NIKKOR 200-400 mm F/4G ED VR II
- Vigyázat, hamisított Nikon tartozékok!
- Olcsóbb lehet a Nikon D3000
- Manuális beállítások használata a Nikon D3S-ban videofelvételnél
- Jelentős frissítések a Nikon D3s új firmwarejében
- Ultra nagy fényerejű és nagylátószögű Nikkor AF objektívek
- Nikon L110 15x-ös zoomátfogással
- Coolpix S8000: a világ legvékonyabb 10x-es kompaktja
Digicam ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kisebb, könnyebb és gyorsabb az új Sony objektív
A Sony bejelentette az FE 85mm F1.4 GM II (SEL85F14GM2) prímobjektívet, amely a nagy felbontást és lenyűgöző bokeh hatást kivételes módon, kompakt házban ötvözi a gyors autofókusszal (AF). A második generációs objektív megörökli a bokeh hatás és a felbontás magas szintű kombinációját, amely az első generációs típusnál már komoly elismerésnek örvendett, és ráadásként a legújabb technológiákat is alkalmazza.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.
Új generációs kamerakészlet tartalomgyártóknak
Debütált a ZV-E10 II, a Sony legnépszerűbb tükör nélküli ZV-E10 kamerájának második generációs verziója. Az eredeti ZV-E10 a Sony videós tartalomgyártóknak szánt ZV kamerasorozata alappilléreként könnyű, kompakt, sokoldalú eszközt kínált kezdő és haladó tartalomgyártóknak egyaránt. Az új ZV-E10 II rendelkezik az eredeti kamera tartalomgyártók által kedvelt összes funkciójával – mint például a „Creative Looks” beállítással, a „Product Showcase Setting” móddal, a „Background Defocus” funkcióval és az oldalra nyitható, változtatható szögű képernyővel –, ugyanakkor még kifinomultabb és felhasználóbarátabb lett.
A HONOR és a Rankin meginvitálja az európaiakat, hogy osszák meg a hangulatukat
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon márkája ma részletezte, hogy mit is takar együttműködése Rankinnal, az ikonikus fotóssal. Rankin olyan hírességeket fotózott, mint II. Erzsébet királynő, David Bowie és Kate Moss.