Személyre szabható telepresence rendszer a Tandbergtől
Mivel az ügyfelek már nem csak a tárgyalótermekben, hanem például laboratóriumokban, osztálytermekben, illetve a gyártósorok mellett is a lehető legjobb minőségű vizuális együttműködés lehetőségét keresik, a telepresence piaca is folyamatosan bővül. A vállalat T3 telepresence technológiája, a trendekhez igazodva, bármilyen egyedi ügyféligénynek megfelel, hiszen a személyre szabhatóság előnyével rendelkezik. Az új telepresence megoldás is a vállalat termékeitől megszokott élményt: a természetes, szemkontaktust is biztosító kommunikációt, egységes érintésvezérelt kezelőfelületet, és gördülékeny együttműködést nyújtja.
A vállalat a T3 rendszer koncepcióinak a bemutatásával érzékelteti, hogy a telepresence miként képes megfelelni az egyre bővülő ügyféligényeknek. Ennek szemléltetésére egyedi oktatási környezetbe építették be a Tandberg telepresence megoldásokat, illetve létrehozták a világ első virtuális próbafülkéjét, amely minden bizonnyal forradalmasítani fogja a divat világát. A vállalat szerint ezek csak az első lépések a széles körben hozzáférhető, nagy felbontású vizuális kommunikáció felé, amely eddig elképzelhetetlennek gondolt segítséget fog nyújtani hamarosan.
„A Gartner egyik idei elemzése szerint 2012-re, a különböző szervezetek 3,5 milliárd dollárral fognak kevesebbet költeni alkalmazottaik utaztatására az egyre szélesebb körben használt video-alapú telepresence-megoldásoknak köszönhetően” – mondta Scott Morrison, a Gartner piackutató intézet elemzője. „Egyre több vállalat próbálja kihasználni a vizuális együttműködési technológiák nyújtotta előnyöket, ezért az iparág képviselőinek új, innovatív ajánlatokkal kell előállniuk, hogy megfeleljenek az ügyfelek által támasztott igényeknek és kihívásoknak” – tette hozzá Scott Morrison.
Kapcsolódó cikkek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.