Kiábrándítóan rosszul fogy a Google-mobil

Milkovits Gábor, 2010. január 19. 07:05

A Flurry piackutató adatai szerint az első héten mindössze 20000 darabot adtak el Amerikában a Google Nexus One mobiltelefonjából, ami a konkurenciával összehasonlítva igencsak siralmasnak nevezhető.

Az Apple iPhone összes eddigi verziójából ennek a sokszorosát adták el már az értékesítés első napján, de az egyik új riválisnak számító, szintén Android rendszerű Motorola Droid is mintegy 250 000 példányban kelt el egy hét alatt. A gyenge szereplés miatt az egyelőre kizárólagos szolgáltatói partnernek számító T-Mobile USA máris lejjebb vitte a készülék árát: meglévő előfizetéshez készülékcsere esetén az eredeti 379 helyett ezután csupán 279 dollárért elvihető a Nexus One.

Peter Farago, a Flurry alelnöke a sajtónak nyilatkozva elmondta, a sikertelenség hátterében elsősorban az állhat, hogy a közönség többet várt egy Google-telefontól. A Nexus One azonban végső soron csak egy újabb szokványos Android-mobil, amelyet ráadásul az ilyen készülékeiről már ismert tajvani HTC gyárt. Azaz a telefon nem igazán emelkedik ki versenytársai közül, mint a divatos státusszimbólumnak számító iPhone, vagy az egyszerűségével és funkcionalitásával hódító Motorola Droid.

 

Kulcsszavak: Google mobiltelefon Android

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54