Új vezérigazgató a Grepton Zrt. élén
Elismert szakemberrel bővült a Grepton Zrt. A cég irányításáért február 1-jétől Gruhala Péter felel.
Gruhala Péter több mint húsz éves iparági és vezetési gyakorlattal rendelkezik. A Grepton-nál a szakember legfontosabb feladatai közé az NFH csoporthoz tartozó informatikai vállalkozás magyarországi stratégiájának folyamatos fejlesztése, új szolgáltatások bevezetése, összességében a cég további növekedésének előmozdítása tartozik.
Az idén 46 éves Gruhala Péter az ügyfélkapcsolat kezelési megoldások elismert szakértője, aki az elmúlt több mint tíz évet a világ vezető informatikai és tanácsadó cégeinél - Oracle, Siebel, IBM és a Deloitte – töltött be vezetői pozíciókat.
Gruhala Péter 1985-ben diplomázott a Budapesti Műszaki Főiskolán, majd 1992-ben a Corvinus Egyetemen közgazdász diplomát is szerzett. Angol nyelvismerettel rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Válságkezelő kereskedelmi igazgató a Sixtnél
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Laufer Tamás az Informatikai Vállalkozások Szövetségének új elnöke
- Klotz Tamás csatlakozott a Microsoft közigazgatási csapatához
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Távozik a Siemens vezér
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 7 éves Bitget új vezetővel és globális ambíciókkal ünnepel
A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX) tovább erősíti globális márkastratégiáját és felhasználói fókuszát azzal, hogy Ignacio Aguirre Francót nevezte ki új marketingigazgatójának (CMO).
Az újgenerációs adatközpontok igényeire optimalizálva fejleszt a Schneider Electric
A Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve egy új, átfogó megoldást fejleszt a megawattos teljesítményű rackek kiszolgálására. Az eszköz támogatja a 800 V DC rendszerre való átállást, miközben áramátalakítást, megnövelt biztonságot és energiatárolási funkciót is kínál.
Megérkezett az SAP fejlesztői forradalma
Az SAP a TechEd 2025 konferencián mutatta be legújabb fejlesztői innovációit, amelyek a mesterséges intelligenciát mélyen integrálják a fejlesztési folyamatokba. Az SAP Build új, MI-alapú funkciói, a bővülő adatökoszisztéma és a fejlett Joule ügynökök révén a fejlesztők minden korábbinál gyorsabban és magabiztosabban alakíthatják át ötleteiket működő alkalmazásokká. A vállalat emellett vállalja, hogy 2030-ig világszerte 12 millió ember számára nyújt MI-képzést, segítve őket a technológiavezérelt munkaerőpiac elvárásainak teljesítésében.
A női vásárló ma a legerősebb piaci erő – mégis félreértik a márkák
A gazdasági válságok átrendezik a fogyasztói szokásokat, ezért ma különösen fontos látni, kik irányítják valójában a vásárlói döntéseket. A B2W – Business to Woman legfrissebb, 2025-ös reprezentatív kutatása azt mutatja, hogy a nők szerepe tovább erősödött: míg 2022-ben a vásárlások 85%-ában volt meghatározó a befolyásuk, 2025-re ez az arány 89%-ra nőtt. A kutatás eredményeit a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának rendezvényén mutatták be.
Új korszak a vállalati működésben: szövetségre lépett a Konecta és a CrewAI
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és digitális szolgáltatások egyik vezető globális szereplője stratégiai partnerségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia megoldások úttörőjével. A két cég közösen alakítja át az ember és az AI együttműködésének módját: a humán szakértelem, a kiemelkedő ügyfélélmény és az AI képességeinek kombinációja révén mérhető üzleti értéket teremtenek minden ügyfélkapcsolati ponton.

