Japánok megállapodása az Ericsson WiFi szabadalmaira
Az Ericsson arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy megállapodást írt alá a japán Melco Holdingsszal, a svéd vállalat szabadalmaztatott WiFi technológiájának licenszeléséről.
A Melco Holdings a digitálisberendezés-gyártó Buffalo anyavállalata. A Buffalo körülbelül 60%-os piaci részesedésével Japán legnagyobb WiFi-gyártója. Az Ericsson rendelkezik az iparág legjelentősebb szabadalomállományával, amely kiterjed az olyan technológiákra, mint például a GSM, a GPRS, az EDGE, a WCDMA, a HSPA és az LTE. Az Ericssonnak a GPRS és HIPERLAN/2 technológia terén végzett korai kutatásai képezik a későbbi mobilszabványok – például a HSPA és újabban a legújabb WiFi szabvány, az IEEE 802.11n – csomagkapcsolt technológiájának alapját. Ennek eredményeképpen az Ericsson olyan alapvető szabadalmak tulajdonosa, amelyek számos mobiltechnológia, köztük a WiFi esetében is kulcsfontosságúak a termékfejlesztéshez. Tudvalevő, a legújabb nagy kapacitású WiFi szabvány, az IEEE 802.11n a jelentősen nagyobb letöltési sebessége révén több felhasználó egy időben használhat komoly adatforgalmat jelentő alkalmazásokat – mindezt kiváló minőségben és ugyanazon a vezeték nélküli kapcsolaton keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Vestberg: 3,5 milliárd mobilszélessávú felhasználó 2015-re
- Cisco Cleanair - mobil munkavégzés wifi-interferencia nélkül
- A T-Mobile és Ericsson: vonzó sajtóbemutató az 50 Mpbs-os LTE-ről
- Csalódást okozó negyedéves eredmény az Ericssonnál
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Deep Fiber Access - egyedülálló Ericsson optikai rendszerkínálat
- A szélessáv kulcsfontosságú lesz a szegénység, az éghajlatváltozás és a gazdasági válság megoldásában
- Ericsson hálózatokban a mobil adat- meghaladja a hangátvitel-forgalmat
- Feltöltőkártyásokat ösztönző új fizetésmód
- Sikeres a T-Mobile és az Ericsson LTE-tesztje
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.