Új vezető a Magyar Telekom PR és márkamenedzsment osztálya élén

forrás Prim Online, 2010. február 22. 17:50

2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé.

2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé.Györke Orsolya (37) marketing-szakközgazdász; 16 éve dolgozik marketing és kommunikációs területen. Korábban a T-Online kommunikációs igazgatója, majd a Magyar Telekom vállalati ügyfelekkel foglalkozó üzletága, a T-Systems kommunikációs vezetője volt. Pályáját hazai autóimport cégeknél kezdte, a Porsche Hungariánál a SEAT, majd a General Motorsnál a Chevrolet közép-kelet európai regionális kommunikációs vezetője volt. Új pozíciójában a Telekom márka menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom Csoport társadalmi szerepvállalási és PR tevékenységét irányítja.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33