Egyre olcsóbb a mobiltelefonos zeneletöltés
Az eredeti hosszúságú dalok letöltésének összértéke ugyanakkor kissé visszaesett: a 2009-es hétmillió eurós forgalom a korábbi év mutatójának csupán négyötödét teszi ki.
A szervezet számára készített GfK-felmérés szerint évente kerek hatmillió dalt töltenek le a mobiltelefonokra.
A németek egyre kevesebb pénzt adnak ki a csengőhangokra is. Ezek forgalma 29 százalékkal csökkent, ám az ebből származó 27 millió euró még mindig lényegesen több, mint a mobiltelefonos letöltések bevétele.
A Bitkom szerint 2009-ben összesen tizenegy millió csengőhangot töltöttek le.
A személyi számítógépre történő zeneletöltés piaca azonban felemelkedőben van. 2009-ben összesen 112 millió euró értékben töltöttek le dalokat és zenei albumokat - negyven százalékkal többet, mint az azt megelőző évben.
Kapcsolódó cikkek
- Térképes lakáskeresés iPhone-ra és Andoidos mobilra
- Mickey-egér lábnyoma az Android telefonokon
- E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
- Tömeges sms küldő rendszer a Vodafone-nál
- Okostelefonnal lehet fizetni a Starbucks kávézókban
- iPhone alkalmazásokat fejlesztettek az OTP-nek a BME diákjai
- Napi 200 millió YouTube-videót néznek mobiltelefonokon
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
- A szudokut is megoldja a Google
- Hazai újdonságok a 2011-es Mobil Világkiállításon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.