Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice

forrás Prim Online, 2010. április 9. 17:24

A djuice márka a jövőben a Telenor csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon.

A djuice a jövőben csak 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat. Tarifáit és márkaszolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. Túllépve a már megszokott telekommunikációs szolgáltatásokon, az előfizetések mellé folyamatos közösségi kedvezményeket kínál minden djuice előfizetőnek divatüzletekben, koncerteken, bulikon és partikon. De ugyanígy kedvezményeket biztosít majd kulturális intézményeknél, múzeumok belépőinél vagy könyvesboltokban is.

A djuice az első nyílt forráskódú mobilmárkaként határozza meg magát. A márka mindennapi működésének meghatározó része a folyamatosan működtetett fogyasztói tanácsadó panel, melynek 15 és 26 év közötti tagjai, kritikájukkal, ötleteikkel külső tanácsadókként segítik a djuice csapat munkáját. Már az elmúlt fél évben is folyamatos tesztelés és kutatás mellett született meg az új djuice.

Így alakultak ki például az új tarifa csomagok (számlás 20, kártyás 29, stb.) és az első olyan közösségi tarifa is, ahol akár 1 millió 15-26 éves fiatal beszélhet 0 forintért egymás közt.
 
A djuice kivonul a Pannon boltjaiból és saját, országos üzlethálózatot épít. Szolgáltatásait és az előfizetéseket csak az április elejétől folyamatosan nyíló djuice üzletekben lehet megvásárolni. A hagyományos boltoktól eltérően a djuice üzletei, a djuice café-k kávézóként, találkahelyként is működhetnek. Ezt szolgálja az ingyenes internetezési lehetőség, a kávékínálat, a kihelyezett székek és asztalok. Budapesten egy innovatív, Magyarországon még nem ismert értékesítési koncepciót is megvalósít a márka, ez az U26 djuice clubshop. A Nyugati téren, az Eiffel irodaházban április 9-től működő U26-ban az értékesítésen túl, zenei és kulturális programok, előadások, látványkonyha, bár, terasz várja a közönséget. Az U26 djuice clubshop 3 napos programindító és nyitó fesztiválja április végén kerül megrendezésre.

A djuice saját közösségépítő programot indít. A MyLife nem egy hagyományos hűségprogram, nem a djuice-nál elköltött forintokért jutalmazzák az előfizetőt, hanem a fiatalok életének egyéb területein folytatott tevékenységeket, elért eredményeket honorálják. A sportolással, tanulással, környezetvédelemmel kapcsolatos aktív és hasznos időtöltést is extra pontokkal díjazza a MyLife rendszer. Pontot ér, ha a közösség tagja nyelvvizsgát szerez, ha rendszeresen sportol, ha örökbefogad egy állatot, vagy ha elmegy megnézni egy kiállítást múzeumban. A MyLife részesei csak a djuice ügyfelei lehetnek. Az előfizetéskor kapott és a mobiltelefonokra ragasztott RFID-matrica (Radio Frequency IDentification) lesz a közösségi azonosító. Ezzel az azonosítóval érhetőek el továbbá 10-20 százalékos kedvezmények a partnerüzletekben vagy egyéb programokon. A divatüzletekbe RFID-leolvasókat telepít a djuice, a koncerteken, kulturális rendezvényeken pedig mobil leolvasók biztosítják a kedvezmény igénybevételét. A közösségépítő program on-line felülete lehetőséget fog nyújtani arra is, hogy a fogyasztók maguk szavazzák majd meg, milyen programokat támogasson a djuice. 

A djuice jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik. Magyarországon már hat éve van jelen és több mint 400 000 előfizetője van.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2025-ben is farag az inflációból a Vodafone

A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.

2024. december 16. 14:58

Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei

Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.

2024. december 12. 18:13

Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között

Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.

2024. december 11. 18:04

Készüljünk aktívan a karácsonyra – hasznos appok a HONOR-tól

Az ajándékvásárlástól a pihenés megszervezésééig, a karácsonyi ebéd és vacsora, és egy esetleges koktélparti kiötléséig számos feladat várhat még ránk az év vége előtt – a HONOR pedig pár hasznos appal segíti ezeket a potenciális munkákat.

2024. december 11. 14:56

Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.

2024. december 8. 15:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32