Első Magyar Tudásalapú Szolgáltató Virtuális Vállalat
Az EmataViV elsődleges célja a partnerek piaci versenyképességének, profitszerző képességének növelése. A tudásalapú szolgáltatások széles körét ajánlja meglévő és leendő vevőinek a minőségmenedzsmenttől a humánerőforrás-tanácsadáson át az elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos tanácsadásig és stratégiai tervezésig. Fontos feladatának tekinti a virtuális vállalati modell gyakorlatban történő tesztelését, működésének fejlesztését gyakorlati tapasztalatai alapján, és így mások által is használható know-how létrehozását. Kiemelt cél, hogy az együttműködés révén javítsa tagjainak beszállítóképességét, és saját gyakorlati tapasztalatai felhasználásával segítse ügyfelei beszállítóvá válását, elősegítendő működőképes termelő virtuális vállalatok, illetve az ezek fogalomkörébe tartozó termékklaszterek létrehozását.
Az EmataViV önmagában egy több régióra kiterjedő hálózatot képez. A szervezet nyitott, bárki lehet partnere vagy szövetségese, aki céljait, szervezeti és működési szabályzatát elfogadja, és akit az alapító partnerek befogadnak.
E-mail: pkovesd@trebag.hu
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverexport marketing programsorozat
- Külföldi partnerkeresés elektronikus piacon keresztül
- A német szolgáltatók a banküzletbe akarnak beszállni
- Nagybani elektronikus piac - szeptembertől
- ASP2000: a Unisys, Microsoft, Cisco, EMC, és StorageTek közös kezdeményezése
- Vége az e-kereskedelem amerikai dominanciájának?
- 500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe
- Egy lépéssel közelebb a vezeték nélküli világhálóhoz
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon