Reklámok a Twitteren is

Kiss Ádám Zoltán, 2010. április 15. 09:28

A mikroblog-szolgáltató életében is elérkezett az idő, amikor pénzre váltaná felhasználói táborának bővülését, megváltozik a Twitter arculata.

Hamarosan már nem a megszokott arcát mutatja majd a dinamikusan fejlődő szolgáltató. Éppen ez a fejlődés az, ami a változások motorja. Ahogy a közösségi oldalak esetében, vagy éppen a YouTube-nál, amíg a felhasználók boldogan csatlakoznak, és élvezik a szolgáltatást, a tulajdonos egyre nagyobb sávszélesség bérlésből és szerverparkból adódó költségeit szeretné viszontlátni, lehetőleg kamatostul. A legnagyobb gond az, hogy az ingyenes szolgáltatásokhoz szokott felhasználók nem szívesen fizetnek internetes tartalmakért, különösen ha azt önmaguk, vagy éppen ismerőseik hozták létre.

A Twitter most jelentette be, hogy megérett az idő az egyetlen bevált alternatíva, a reklámok bevezetésére. Leginkább a cégek és felhasználók, vásárlók, vagy potenciális vásárlók közti kommunikációra építenének. Már eddig is több vállalat próbálkozott saját képviseletével az oldalon, ám a hozzászólások tengerében elvesznek megnyilvánulásaik. Az első lépés a fizetős felhasználók, jellemzően cégek reakcióinak kiemelése, előtérbe helyezése lesz. Az idén márciusban már 22,3 millió fölötti felhasználói táborral rendelkező oldalon történő reklámok iránt nagy cégek, mint például a Best Buy áruházlánc, a Virgin America, a Starbucks kávézó és a Bravo érdeklődik. Második lépésben elképzelhető egy olyan rendszer, amikor a mások bejegyzései iránti érdeklődésünk alapján kissé direktmarketing jelleggel célzott, igazi hirdetéseket kapunk, és már nem a Twitter folyamába szövik bele a szponzorációt.

Kulcsszavak: Twitter

Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bekerült egy magyar internet szolgáltató kínálatába a Starlink

Magyarországon egy hivatalos Starlink viszonteladó magyarországi képviselőjeként a Vannet Telekommunikációs Kft. kínálja elsőként üzleti ügyfeleknek magyar nyelvű támogatással a Starlink műholdas internetszolgáltatását. A gyors és rövid késleltetésű technológia a rossz internetellátottságú helyeken és másodlagos, backup szolgáltatásként is új perspektívát nyit a cégek számára.

2024. október 16. 15:10

Készülékkedvezménnyel támogatja az iskolakezdést a Vodafone

A Vodafone Magyarország egyedi ajánlattal készül az iskolakezdés időszakára: augusztus 2. és október 3. között a szolgáltató minden új, Gigabit Net csomagra előfizető vagy erre a csomagra váltó, valamint Gigabit Net szerződést meghosszabbító ügyfél számára a vezetékes internet előfizetés mellé 31 500 Ft-os készülékkedvezményt biztosít meghatározott készülékekre. Ebben az időszakban a Vodafone ONE készükékkedvezmény összevonható a Gigabit Net készülékkedvezménnyel, így a Vodafone ONE ügyfelek 52 500 Ft-ot spórolhatnak meg készülékvásárláskor.

2024. augusztus 28. 09:57

Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?

A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.

2024. május 8. 09:55

A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak

A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék. 

2024. március 6. 19:24

Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával

A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.

2024. február 28. 20:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01