DLP: adatszivárgást gátló Check Pont megoldás
A Check Point DLP részletes biztonsági szabályzatokat kínál, miközben megtanítja a felhasználóknak az ilyen folyamatok alkalmazását. Check Point szerint DLP megoldása lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy a szándékos és véletlen adatvesztéssel szembeni védelem mellett egységesen kezelhessék a biztonsági szabályzatokat és képezzék a felhasználókat.
A UserCheck technológia révén a vállalatoknak lehetősége van rá, hogy az alkalmazottakat egy pop-up ablak vagy egy e-mail figyelmeztesse, ha éppen veszély fenyegetheti a vállalati adatokat és egyben azonnali cselekvésre késztesse őket az adatvesztés megelőzése érdekében. A webre feltöltött vagy elektronikusan küldött fájlokat a Check Point új technológiáján alapuló MultiSpect megoldás kezeli. Ez a többfunkciós elemzés valamennyi adatfolyamot ellenőrzi és nagy pontosságú információval szolgál a felhasználók, az adattípusok és -folyamatok tekintetében. A Check Point DLP megoldása több mint 250 kipróbált és már bizonyított biztonsági szabályzatot is tartalmaz, ezzel lehetővé téve a vállalatok számára, hogy az első pillanattól kezdve, költséges szakmai szolgáltatások igénybevétele nélkül tudják biztosítani adataik védelmét.
Kapcsolódó cikkek
- Egyetlen éintéssel elérhető, biztonságos hozzáférés a vállalati adatokhoz mobil eszközökről
- A Check Point Abra terméke díjat nyert az ITBN 2010-en
- A Check Point az ITBN 2010-en
- A Check Point második negyedéves eredményei: emelkedő bevételek
- Adatvédelmi start-up céget vásárolt a Check Point
- Check Point biztonsági termékek kkv-k számára
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Biztonságfelügyeleti megoldás a Check Pointtól
- Biztonságos mobil munkavégzés közös Check Point-SanDisk fejlesztés nyomán
- Check Point: veszélyben a jóhiszemű Facebook-felhasználók
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.