Globális összefogás a Yahoo és a Nokia között
A Nokia az utóbbi években folyamatosan vásárolta fel a helyzetmeghatározó és térképszoftvereket fejlesztő kisebb-nagyobb vállalatokat. A telefongyártó egyre inkább kezdi felismerni, hogy a készülékek gyártása hosszú távon nem biztosíthatja bevételeit, így egyre jobban a szolgáltatások irányába tolódik figyelmük. Az online vásárlások és egyén internethez köthető telefonos szolgáltatások mellett a térképek jelentenek nagy kitörési lehetőséget a finn cégnek.
Az ilyen rendszerek fontossága a GPS-őrülettel párhuzamosan emelkedik, és ebből a Yahoo sem szeretne kimaradni. Mint Carol Bratz vezérigazgatójuk elmondta, a térképek számos szolgáltatás kiindulópontjai lehetnek. A Nokia rendszerei a Yahoon keresztül a PC-ken is megkezdhetik hódító útjukat, míg a Yahoo biztosítja majd a Nokia telefonok e-mail és chat szolgáltatásait. A rendszerhez nem hoznak létre új márkát, és nem is telepszik rá egyik cég sem, mindkét vállalat neve megjelenik majd a felhasználói felületeken.
Kapcsolódó cikkek
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- Kajak-Kenu VB alkalmazás az Ovi Áruházból
- Fotórealisztikus 3D-s városmodellek az Ovi Térképeken
- Hamarosan érkezik az iGO primo az iPhone-ra
- Már közel 16 ezer iPhone-os töltötte le a Navigont
- 22 millió eurót ad az EU a Symbian-nak
- Yahoo videótelefonos alkalmazás okostelefonokra
- 2011 végére a mobilosok 80%-a fog GPS-t használni
- 2011-től minden Nokia okostelefonban lesz hitelkártya-funkció
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.