Az LCD tévék gyártására helyezi át a hangsúlyt a Panasonic
A Panasonic megszerezte a Hitachi-val fenntartott LCD-panel gyártó közös vállalkozás feletti ellenőrző többséget, ezzel a cég a nagyméretű LCD panelek gyártására helyezi át a hangsúly a plazma tévék gyártásáról.
A több lépcsőben végrehajtott részesedésnövelés eredményeként a Panasonic 92 százalékos tulajdonrészre tett szert. A Panasonic és a Hitachi nem közölte a tranzakció pénzügyi részleteit. Az utóbbi időkben a plazma tévék kereslete jelentős mértékben visszaesett az LCD tévék javára, amelyek mintegy 90 százalékát adják a teljes laptévé forgalomnak. a DisplaySearch piackutató vállalat adatai szerint a laptévék világpiacát az LCD tévékre összpontosító Samsung Electronics, az LG Electronics Inc. és a Sony Corp. Uralja együttesen, több mint 40 százalékos részesedéssel. A Panasonic a negyedik helyet foglalja el 7,7 százalékos piaci részesedéssel, a Sharp pedig 5,5 százalékos részesedéssel a hatodik helyen áll.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Öt EISA trófeával gazdagabb a Panasonic
- Skype a Panasonic tévéken
- Újdonságok a Panasonic-napon
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Ma debütál az első 3D TV
- 27 inches 1080p BenQ LCD monitor tévé helyett
- Veszélyesek a gyerekekre a lapos TV-k
- Beépített Blu-ray felvevős tv-ket mutatott be a Mitsubishi
- Jön a tízezer forintos Panasonic TV
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.