Ericsson: befejeződött az LG-Nortel Nortel üzletrészének felvásárlása
„A felvásárlás befejezése jelentősen megerősíti és bővíti pozícióinkat Koreában és mutatja a piac iránti elkötelezettségünket” – mondta Mats H. Olsson, az Ericsson kínai és északkelet-ázsiai leányvállalatának elnöke. „Az LG-Nortel alkalmazottak szaktudása és tapasztalata kulcsfontosságú lesz abban, hogy továbbra is vezető technológiát és szolgáltatásokat kínáljunk megrendelőinknek.” Olsson hangsúlyozta a koreai piac fontosságát, mivel ez egyike a világ tíz legnagyobb távközlési piacának, és az új szolgáltatások iránti fejlett végfelhasználói kereslet jellemzi.
A vegyes vállalat 2005-ben jött létre, létrejöttéhez az LG Electronics a távközlési rendszerek üzletágával, a Nortel pedig koreai forgalmazási üzletágával járult hozzá. A vegyesvállalat fő feladata olyan nagyszabású távközlési rendszerek fejlesztése és értékesítése, mint például a WCDMA, CDMA és az LTE a koreai távközlési szolgáltatók számára, valamint vállalati termékek és szolgáltatások fejlesztése és értékesítése. 2009-ben az LG-Nortel körülbelül 650 millió dollár árbevételt ért el és 1 300 alkalmazottja volt. A vegyesvállalat fontos szerződésekkel rendelkezik olyan koreai hálózatüzemeltetőkkel, mint például a KT, az LG Telecom és az SK Telecom.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- Csökkent az Ericsson árbevétele és nyeresége
- Ezer rendszerintergrációs szakértővel erősít az Ericsson
- Ericsson: új márkastratégiához új ember
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- A Sony kivásárolná az Ericssont a mobilcégből
- Ericsson: idei hazai cél a 2008-as eredmények és létszám megtartása
- Megszületett az ST-Ericsson
- Csődöt jelentett a Nortel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.