E-business menedzsmentképzés a felsőoktatásban
Az utóbbi évek tapasztalatai egyértelműen bebizonyították, hogy jelentős igény van a munkaerőpiacon olyan szakemberekre, akik az integrált (gazdasági – műszaki-informatikai) üzleti szemléletmódot képviselik. Köztudottan az elektronikus üzletvitel, az e-business olyan terület, amely minden iparágban legalább támogató és kiegészítő megoldásként jelen van. Különösen igaz ez az e-kereskedelemre, amelynek sikeres működése nagy mértékben függ a vállalkozásban dolgozó emberek üzleti és informatikai felkészültségétől.
A SzEK.org alapszabályban rögzített céljai közé tartozik, hogy közreműködik az e-kereskedelem fejlődését szolgáló képzések indításában. Ennek érdekében a szövetség, mint a hazai e-kereskedelmi piac meghatározó társadalmi szervezete, már korábban is együttműködött más szervezetekkel hasonló képzések indításában, illetve tagjain, szakemberein keresztül részt vett több képzési és kutatási folyamatban. 2010-ben először Az év e-business szakdolgozata pályázat meghirdetésével is a téma iránti érdeklődést kívánta serkenteni és támogatni az egyesület.
A SzEK.org-on belül az e-business és e-kereskedelem iránt érdeklődő fiatalok számára SzEKIT néven önálló tagozat is működik.
Részletes információk a képzéssel kapcsolatban
Online jelentkezési lap
Kapcsolódó cikkek
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Okostelefon-alkalmazások fejlesztésére írt alá megállapodást az Óbudai Egyetem
- Élő adásban Király Júlia, Kürti Sándor és Mérő László beszélgetése a sikerről
- Mobilkommunikációs ismeretek egyetemi szinten
- Dux László: az informatika a felsőoktatás sikerágazata
- Szeptembertől korszerűbb tananyagok a felsőoktatás dunántúli fellegváraiban
- Jelentős lemaradásban a felvi.hu!
- Idén 3 milliárd forintot közelíthet a webes kuponoldalak forgalma
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.