ICL: gyorsít az e-business szolgáltatási stratégiában
Kovács Attila, 2000. április 15. 19:34
Az ICL bejelentette, hogy felgyorsítja a múlt év novemberében meghirdetett 100 millió fontos, exkluzívan az e-business szolgáltatásokra fokuszált vállalati stratégiáját.
Több, ezzel kapcsolatos döntésről is hírt adott az angol cég. Így például a londoni és a New York-i tőzsdén alkalmazni kívánja az ICL KnowledgePool nevű e-Learning típusú üzleti folyamatait; az ICL finnországi üzletágába akarja összevonni svéd, norvég és dán vállalatait, hogy így egy úgynevezett pan-Nordic e-business szervizcéget hozzon létre; internetvállalkozásokkal kapcsolatos beruházási lehetőségek azonosítására az ICL létrehoz egy úgynevezett "inkubátoregységet"; felgyorsítja az új "e-Business Skills Programme"-ot, amelynek keretében mintegy háromezer munkatársat oktat évente, és az Egyesült Királyságban, Németországban és az USA-ban ezzel kapcsolatos kollégiumokat állít fel; a vállalat üzleti folyamatait három fókuszterületre állítja be: e-Innovation, e-Applications és e-Infrastructure. Az e-Innovation olyan területekkel foglalkozik, mint a WAP mobiltelefonos online banking, az e-Infrastructure pedig a missziókritikus nagyvállalati rendszeralkalmazásokkal és olyan új területekkel foglalkozik, mint a web-hosting, outsourcing és az infrastruktúra által menedzselt szolgáltatások.
Szintén április közepén jelentette be az ICL, hogy az európai távközlési piac számára megindította saját CRM (Customer Relationship Management) szolgáltatását. A szolgáltatás, amelyet kevesebb mint 90 nap alatt lehet megtervezni és megindítani, a telekommunikációs operátoroknak a legtöbb profitot hozó fogyasztóik azonosításában segít. A szolgáltatást az ICL három fázisban vezeti be. A kezdeti fázisban a távközlési szolgáltató felhasználói bázisának auditálása és analízise történik meg, a másodikban a CRM stratégia definiálására kerül sor, míg a harmadikban az ICL testre szabott CRM alkalmazásokat helyez üzembe és integrál a megrendelő meglévő eszközeihez és rendszereihez.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd hívás feldolgozása nyolc óra alatt
- Szoftverexport marketing programsorozat
- Külföldi partnerkeresés elektronikus piacon keresztül
- A német szolgáltatók a banküzletbe akarnak beszállni
- Nagybani elektronikus piac - szeptembertől
- ASP2000: a Unisys, Microsoft, Cisco, EMC, és StorageTek közös kezdeményezése
- Vége az e-kereskedelem amerikai dominanciájának?
- 500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe
- Egy lépéssel közelebb a vezeték nélküli világhálóhoz
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon