Nyereségbe fordult a Sony az első negyedévben
A Sony visszatért a nyereséges zónába az idei második negyedévben és egyúttal megemelte éves eredmény előrejelzését is PlayStation 3 játékkonzolja, személyi számítógépei és tévékészülékei iránt jelentkező élénk keresletnek köszönhetően.
A szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó konszern 25,7 milliárd jen (294 millió dollár, 225,4 millió euró) nyereséget ért el az első pénzügyi negyedévben, szemben a 37,1 milliárd jenes veszteséggel egy évvel korábban.
Az üzleti eredmény 67 milliárd jen lett az egy évvel korábbi 25,7 milliárd jen veszteség után.
Az értékesítési árbevétel 3,8 százalékkal 1,66 ezer milliárd jenre emelkedett. A Sony termékei iránt a feltörekvő térségekben nőtt meg a kereslet, ellentételezve a csökkenő belföldi és amerikai keresletet.
A Sony forgalma elég jónak bizonyult ahhoz, hogy ellentételezze a jen viszonylag erős árfolyamának hatását. A Sony pénzügyi évének első negyedében a dollár 91 jenes, az euró 115,5 jenes átlagárfolyamot ért el. A Sony a pénzügyi év 2011 márciusági tartó hátra lévő kilenc hónapjára 90 jenes dollár árfolyammal és 110 jenes euró árfolyammal számol.
A folyó pénzügyi évre a Sony 60 milliárd jen nyereséget jelez előre az eddigi 50 milliárd jen helyett 7,6 ezer milliárd jenes forgalom mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Az analóg média alkonya - A Sony bezár egy CD gyárat
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Videókon a PSP mobil
- Képességjavító frissítés Sony A900/A850 DSLR-ekhez
- Négymillió Move távvezérlő-rendszer kelt el a PS3-hoz
- Full HD-sek lesznek a biztonsági kamerák is
- Visszatér a japán e-olvasó piacra a Sony
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.