Gyorsabban reagál a piaci változásokra a Magyar Telekom
Mivel a távközlési iparág nagyon gyorsan fejlődik, új technológiák születnek, s ennek megfelelően alakulnak a piaci trendek, a Magyar Telekomnak is gyorsabban kell reagálnia a változásokra - indokolta Christopher Mattheisen, a társaság elnök-vezérigazgatója a vállalat felső vezetésében történt változásokat.
Az elnök-vezérigazgató szerdán Budapesten sajtótájékoztatón bemutatta a szeptemberben kinevezett Keszég Attila új értékesítési és szolgáltatási vezérigazgató-helyettest, valamint a nyáron pozíciójába lépett Király István új marketing vezérigazgató-helyettest.
Kifejtette: nehéz időszakot él az ország és a vállalat, s ezért nagyon fontos, hogy a kulcsfontosságú területek jó szakemberek kezében legyenek.
Elmondta: büszkék arra, hogy a három képernyős stratégiájuknak megfelelően a televíziós piacon nagyon erős második helyet értek el 28 százalékos részesedéssel. Itt másfél évvel ezelőtt még jóval gyengébben állt a Magyar Telekom, ám 12-18 hónap múlva piacvezető akar lenni.
Christopher Mattheisen hangsúlyozta: céljuk az, hogy amikor elkezdődik a gazdasági kilábalás, a Magyar Telekom erős pozíciókból induljon. Hozzátette, hogy vannak már jelei a kilábalásnak, nő a bruttó haza termék és a kiskereskedelmi forgalom, de a munkanélküliség továbbra is magas.
Az eseményen Király István elmondta: a hagyományos vezetékes, televíziós és mobilszolgáltatások mellett a vállalat megjelent a gáz- és az áramszolgáltatás, illetve a biztosítás területén is. Az ügyfelek száma az új területeken is dinamikusan nő, energia-szolgáltatási szerződést már 15 ezren kötöttek velük, különböző biztosításokat pedig több mint 100 ezren.
Hozzátette: folytatják a három képernyős stratégia megvalósítását, s most azon dolgoznak, hogy a mobiltelefonon, a televízióban és az interneten megjelenő tartalmak átjárhatóak, s mindegyik eszközön megjeleníthetők legyenek.
A mobilkészülékekről elmondta, egyre nő az igény az okostelefonok iránt. Ezek elterjedtsége ma a magyar piacon 10-15 százalék, de dinamikusan nő az eladásuk: a napi értékesítésben már 20 százalék körüli.
Keszég Attila elmondta, a technológia helyett most már az ügyfeleket helyezik előtérbe, s őket akarják kiszolgálni magas színvonalú termékekkel és szolgáltatásokkal. Hozzátette, hogy új területeken is megjelennek, ezek között említette például az egészségügyet és a szállítmányozást.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Hitelt vesz fel a Magyar Telekom
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Magyar Telekom: a beruházásokat és az osztalékpolitikát érintheti a különadó
- Magyar Telekom: engedély a Daten-Kontor megvásárlásához
- Megszünteti New York-i tőzsdei jelenlétét a Magyar Telekom
- Háromszáz fő elbocsátását tervezi az MTelekom
- Magyar Telekom: fejlemény a törvényességi felügyeleti eljárásban
- Magyar Telekom: csökkent a nettó eredmény és a bevétel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.