Tartósan a legjobb!

Finanszírozási és üzemeltetési megoldás a Sixttől

forrás Prim Online, 2010. szeptember 27. 14:10

A Wallis Autópark – kezelő Kft. 2006-ban mutatta be Sixt Leasing néven tartós bérlet szolgáltatását, a hozzá kapcsolódó flottakezelést és menedzsmentet. A már akkor évtizedes tapasztalattal, nemzetközi háttérrel, magyarországi partnerhálózattal, valamint helyzetéből adódó speciális kedvezményekkel rendelkező cég mára még tovább gazdagította és színesítette kapcsolódó szolgáltatásait és kínálatát. A tartós bérlet lényegét és előnyeit Dévai Gábor, a Sixt rent a car ügyvezetője világítja meg számunkra.

- Mire kínál megoldást, hogyan mutathat kiutat a tartós bérlet és flottamenedzsment?
A 2008-2009 fordulóján kicsúcsosodó gazdasági válság az autóipar, majd az autópiac területén éreztette leginkább hatását, látványos megtorpanásokat és zuhanásokat produkálva a termelés-kínálat-kereslet területén. A Sixt Leasing által nyújtott tartósbérlet és flottamenedzsment szolgáltatás kkv-k és nagyvállalkozások számára finanszírozási és üzemeltetési megoldást kínál, ésszerűsítve és megkönnyítve az anyagi terheket. Cégautót alapvetően pénzügyi lízing keretében is beszerezhet egy vállalat. Egy alapos elemzést követően, a Sixt leasing keretében kínált egyedi pénzügyi előnyöknek köszönhetően a cégautó vásárláshoz képest azonban a tartós bérlet jobb alternatívát kínál.

- Hogyan foglalná össze a tartós bérlet lényegét?
Alapvetően hét pontban szoktuk partnereink részére összefoglalni a tartós bérlet előnyeit, melyek a következők: egyedülálló kedvezmények, elszámolható bérleti és fenntartási költségek, felszabaduló tőke, ezzel párhuzamosan javuló cégmérleg és kedvezőbb nyereségmutatók, valamint költséghatékony flottamenedzsment. A Sixt jelentős flottavásárlóként, illetve a Wallis Csoport tagjaként komoly kedvezményt tud elérni a gépjármű márkakereskedőknél és importőröknél. Ezek a kedvezmények mind a gépkocsi vételárára, mind a szervizdíjakra, mind pedig a kiegészítőkre - például a gumiabroncsokra - vonatkoznak, melyeket a Sixt a hosszú távú együttműködés keretében szinte 100%-osan átad ügyfeleinek. Tartós bérlet esetén a teljes bérleti díj, valamint a különböző szervízdíjak, biztosítások és karbantartások elszámolhatók költségként. Egyértelműen a vállalatok gazdálkodását segíti az a felszabaduló tőke, amit a társaságok egyébként cégautók vásárlására fordítottak volna.  Ugyanakkor a flottamenedzsment igénybevételével nem kell plusz erőforrást szánni a flotta karbantartására, üzemeltetésére sem, a Sixt tartós bérleti szolgáltatásához kötődő flottakezelés ezt a terhet is leveszi partnereink válláról.

- Mi az a plusz, amit a tartós bérlet és a flottakezelés kapcsán biztosítani tudnak partnereiknek?
A visszajelzések alapján a gazdaságosság mellett a tapasztalat, a megbízhatóság, a kapcsolat és a rugalmasság az, ami fontos az ügyfeleinknek. Együttműködésünket mindig egy igen részletes és széleskörű igényfelméréssel kezdjük, közösen gondolkodva leendő partnerünkkel a vállalat számára legtesthezállóbb flotta kialakításában. Hatékony segítséget tudunk nyújtani a leggazdaságosabban működtethető autók kiválasztásában, majd azok üzemeltetésben, az autókkal kapcsolatos vállalati szabályzat kialakításában, de a flotta utóéletében, így a kiöregedő autók értékesítésében is. Kiegészítő szolgáltatásaink közé tartozik továbbá a teljes körű javítás, az üzemanyagkártya, a tartalékautó biztosítása, a gumiabroncs költségek vagy éppen a szervízsofőr-szolgálat, melyekből ügyfeleink rugalmasan állíthatják össze az igényeiknek legmegfelelőbb csomagot.

- Mivel tudja a Sixt az egyre bővülő piaci kínálatban megőrizni pozícióját?
Legnagyobb előnyként emelném ki, hogy egyszerre foglalkozunk rövid távú autókölcsönzés és tartós bérlet üzletággal. Így a szinergiának köszönhetően azonnal, első kézből tudunk reagálni a tartós bérlet, flottakezelés esetében esetleg felmerülő csereautó igényekre, például amikor az állandó gépkocsi meghibásodik, vagy a kötelező szerviz ideje alatt. A bérlő cég esetében mindezen nehézségek tehát nem okoznak fennakadást, így segítjük elő a gördülékeny munkamenetet.

- Tekinthetjük-e mára már bevett szokásnak a flottaépítés ezen módját?
Mondhatjuk, hogy a pár éve kialakult gazdasági, pénzügyi helyzetben mindenki több megoldást megvizsgál, így talán többen eljutnak a tartós bérletig is. Voltak cégek, akik a gazdasági válság hatására a cégautóktól megszabadulni voltak kénytelenek, mert fizetésképtelenné váltak, de többségében éppen a nehézségeknek köszönhetően az eddig a cégautóra mást megoldást választók átpártoltak a tartós bérletre, belátva annak előnyeit.

Parókai Beáta – Leasing Manager, Atrium Centers Management plázafejlesztő és üzemeltető

Az Atrium Centers Management több éve partnere a Sixt rent a car – Wallis Autópark-kezelő Kft.-nek. Évekkel ezelőtt a konkurencia ajánlatait is figyelembe véve döntöttünk a Sixt mellett, mely döntésben akkor alapvetően a nemzetközi háttér, a szolgáltatások sokrétűsége és a piacképes ajánlat volt a meghatározó. Ma már a tervezhetőség, az együttműködés során nyújtott professzionalitás, rugalmasság és megbízhatóság, valamint a személyes kapcsolattartás a fontos számunkra. A Sixt ismerve igényeinket hozzánk igazítja ajánlatait, ugyanakkor egy-egy felmerülő nem várt helyzet esetén is készséggel áll rendelkezésre, legyen szó szerződésmódosításról, vagy defekt okozta fennakadásról.

 

Kulcsszavak: Sixt autószolg

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

CES 2024: A mindennapokba beszökött a jövő

Mesterséges intelligencia, mobilitás, robotok ... csak egy pár kulcsszó a Szilícium völgyben egy évtizede megálmodott jövőből, ami most – a CES 2024 tanúsága szerint – gyakorlatilag már itt van a mindennapi világunkban, beszökött, miként Adynál az ősz...

2024. január 12. 15:23

Mesterséges intelligencia a kamerákban

Az automatizált vezetés lépésről lépésre egyre több támogatást nyújt a sofőröknek, jövőbeni célja pedig, hogy a jármű végül átvehesse a teljes irányítást. Sőt, még ennél is több: „Az embernél jobb vezetővé kívánjuk fejleszteni az autókat, így növelve a közúti közlekedés biztonságát. Más szavakkal: a technikának még az embernél is megbízhatóbban kell működnie” – hangsúlyozta Harald Kröger, a Bosch igazgatótanácsának tagja.

2019. szeptember 18. 20:30

A Bosch mobilitási üzletága gyorsabban nő a piacnál

A Bosch 2018 eleje óta mintegy 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket, többek között személygépkocsik és könnyű teherautók akkumulátoros erőátviteli rendszereire vonatkozó gyártási projekteket. E sikeres megrendeléseknek és saját innovatív erejének köszönhetően a Bosch a jelenlegi nehéz körülmények között is tartja pozícióját.

2019. szeptember 13. 11:28

A Fujitsu bemutatta közlekedési fejlesztéseit a berlini Shift AUTOMOTIVE konferencián

A Fujitsu - ma bemutatott - „Future Mobility Accelerator” jövőképe a gépjárműtechnológia innovációit hasznosítva támogatja az ENSZ 17 fenntartható fejlődési célkitűzésének1 megvalósulását – és pragmatikus, gyakorlatias lehetőségekkel, kisebb környezetterhelés mellett segíti a mobilitást a jövő városi környezetében.

2019. szeptember 11. 15:40

Nő a mobilparkolás népszerűsége

Az elmúlt években dinamikusan növekedett a mobilparkolások száma az egész országban a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. weboldalán keresztül elérhető adatok alapján, melyeket a Parkl dolgozott fel. Míg 2014 júliusában kevesebb, mint 40 ezer parkolást bonyolítottak átlagosan naponta mobilról, addig idén júliusban ez a szám már majdnem 100 ezer volt, derül ki statisztikákból. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a csúcsidőszak az ősz, így a következő hónapokban nehezebb parkolási körülmények várhatók. 

2019. szeptember 9. 11:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36