Az IFS felvásárolta a 360 Scheduling céget
Az IFS globális ERP megoldásszállító bejelentette, hogy szerződést kötött a 360 Scheduling Ltd. tulajdonosaival a cég 100%-os tulajdonrészének megvásárlásáról. A vételár készpénzben kerül kiegyenlítésre. A felvásárlás tovább erősíti az IFS pozícióját a szerviz- és eszközigényes célpiacon, különösen a mobilmunkaerő-menedzsment területén.
Az Egyesült Királyságbeli nottinghami székhelyű 360 Scheduling, mely Franciaországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik irodával a világ egyik vezető mobilmunkaerő ütemező és optimalizáló szoftverszállítója. A vállalat a szintén 360 Scheduling nevű nagymértékben skálázható, SOA alapú optimalizáló keretrendszert kínálja, mely rendkívül fejlett mobilmunkaerő ütemezést biztosít lokálisan és számítási felhőbe (szolgáltatásként igénybevett szoftver architektúrába) telepítve egyaránt. Az IFS önálló megoldásként és az IFS Applications integrált részeként egyaránt kínálni fogja a 360 Scheduling terméket. Azzal, hogy a 360 Scheduling kihasználhatja az IFS nemzetközi infrastruktúráját, valamint az iparági fókusz is hasonló, fokozott méretgazdaságosság és szinergia érhető el.
A szerviz szektor egyike az IFS által megcélzott iparágaknak. A vállalat olyan teljes körű, integrált üzleti megoldásokat kínál, melyek az ügyfeleket, szerződéseket, gépeket, berendezéseket teljes életciklusuk mentén menedzseli. Az IFS Applications segítségével a vállalatok az ügyfeleikkel, beszállítóikkal és alvállalkozóikkal való szorosabb együttműködés révén támogathatják és fejleszthetik tovább üzleti folyamataikat. Az IFS Applications az erőforrás ütemezés és optimalizáláshoz, a telepítési bázis menedzseléséhez, a pótalkatrész kezeléshez, mobil megoldásokhoz, szolgáltatási szint alapú ügykezeléshez egyaránt tartalmaz funkciókat, mindezeket integráltan a pénzügy-számvitellel, beszerzéssel, gyártással, valamint a humánerőforrás kezeléssel. Az IFS szerviz szektorbeli ügyfelei között megtalálhatók a Hertel, Debut Services, Niscayah, eps, Schultess Maschinen AG, Dalkia, Anticimex, Eltel Networks, Infratek, Gilbarco Autotank és a Tomra.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.