Polner Tamás a Microsoft Magyarország szerver és fejlesztőeszközök üzletágának élén
1996-ban rendszermérnökként helyezkedett el a Sun hazai leányvállalatánál, később termék- és iparági kereskedelmi pozíciókat töltött be, majd 2003-ig a Sun szoftver üzletágát vezette. Ezt követően rövid ideig a szoftvergazdálkodási tanácsadással foglalkozó IPR-Insightsnál vezető konzulensként tevékenykedett – 2004 őszétől ismét a Sun csapatát erősítette, ahol a partnerkapcsolati igazgatóként a viszonteladói hálózat bővítése, a szoftverfejlesztő partneri kör menedzselése és fejlesztése tartozott felelősségi körébe. 2007-ben sikerrel pályázta meg a Sun Magyarország Kft. marketing igazgatói pozícióját – ebben a beosztásban a hazai marketing stratégia, a PR és marketing kommunikáció és promóciók tervezése és kivitelezése volt fő feladata. Pozíciója 2009-től regionális munkakörré bővült, így az elmúlt évben a cseh, a szlovák és a lengyel hardver marketing aktivitások tervezését és megvalósítását is irányította a Sun, majd később az akvizíció lezárása után az Oracle berkein belül.
Polner Tamás a Budapesti Műszaki Egyetem műszaki informatika szakán diplomázott 1998-ban, majd a Közép-európai Egyetem és az amerikai Case Western Reserver University közös programján folyatatta tanulmányait, ahol marketing és nemzetközi vezetés-szervezés szakon szerzett MBA fokozatot 2002-ben. Három kisfiú boldog apukája, szabadidejét fotózással tölti.
Kapcsolódó cikkek
- Andrea Gaal a nemzetközi disztribútori hálózat vezetőjeként folytatja pályafutását
- Laczkó Tóth Gergely a GTS Hungary új ügyvezető igazgatója
- Új ügyvezető igazgató a Canon Hungária élén
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Norvégiában folytatja pályafutását Huszlicska József
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- Volt Kodakos vezetőt igazolt a Xerox
- Marketing vezetői pozíció a Szallas.hu-nál
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Kinevezéssel erősítené kormányzati értékesítését a Microsoft Magyarország
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.