Microsoft: lassuló növekedés
A harmadik negyedévi nyereség, részvényenként 43 centtel, meghaladta a Wall Street 41 centes várakozását, és főképp az egy évvel korábbi 35 centet, de a forgalom elmaradt a piacon várt 5,9 milliárd dollártól.
Az amerikai kormány és a szövetségi államok keresete alapján folyó trösztellenes perben "ragadozónak" minősített és megtépázott tekintélyű Microsoft azt is bejelentette, hogy újfajta reklámkampányt indítanak. Huszonötéves szokásuktól eltérően az új kampánnyal nem elsősorban egyes termékeiket, hanem a vállalatot akarják "eladni". Az először hétfőn sugárzott új tévéhirdetésekben diszleksziás gyerekek Microsoft-program segítségével olvasni tanulnak, más gyerekek pedig nem férnek hozzá tilalmas honlapokhoz, gondos szüleik és a Microsoft együttműködése folytán.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Fúzióról tárgyal a Microsoft és a Yahoo
- A Logitech nem érdeklődik a Microsoft felvásárlás iránt
- A Digg.com-ra hajt a Google és a Microsoft
- Stratégiai váltás a Microsoft technológai és üzleti gyakorlatában
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- A Vodafone-hoz távozik a Microsoft mobilfőnöke
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
- Online videótechnológiai vállalattal növeli értékét a Yahoo
- Mobilcéget vesz a Microsoft
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.