Az Expertive menedzseli a közmédiumok átalakítását
A Műsorszolgáltatás Támogató és Vagyonkezelő Alap által a közmédiumok átalakításának menedzselésére kiírt közbeszerzést az Expertive Informatikai és Szolgáltató Kft. nyerte nettó 24 millió 750 ezer forinttal - az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az alap tavaly december 3-án kért fel három céget ajánlattételre, hirdetmény nélkül indult általános, egyszerű, tárgyalás nélküli közbeszerzési eljárás keretében. Az ajánlatok elbírálásáról készült összegezést most tették közzé.
Az elvégzendő feladat része a program- és projektmenedzsment módszertani támogatása; a program-előkészítő munkacsoportok létrehozása; megbeszélések előkészítése, moderálása, eredmények rögzítése, továbbá döntés-előkészítő anyagok előkészítése, véglegesítése, támogatása, véleményezése.
Az ellenszolgáltatás eredetileg becsült értéke 24,5 millió forint volt. A nyertes Expertive Informatikai és Szolgáltató Kft. 24,75 millió forintért vállalta a munkát, míg a következő legkedvezőbb ajánlatot tevő Projekt Control Expert Kft. 24,8 millió forintot kért.
Ajánlatot tett még az AlphaNet Számítástechnikai és Vállalkozási Kft. is.
Kapcsolódó cikkek
- Még az idén megújulhat a Budapest portál
- Az iPadeken is elérhető lesz a cenzúrázatlan Playboy
- Médiatanács: frekvenciát nyert a katolikus rádió, az NMHH nem kötelezheti az újságírókat információforrásuk felfedésére
- Jövő héten indul Rupert Murdoch iPadre tervezett napilapja
- Zsidó sajtótörténeti adatbázist hoztak létre az interneten
- Venezuela kiterjesztette a médiaszabályokat az internetre is
- Az ENSZ az internet szabályozását mérlegelheti
- Fél évet csúszik az internetes hirdetésekre kivetett adó Franciaországban
- Elindult az első magyar blogtallózó
- Az amerikai kormány "eltiltotta" a szövetségi alkalmazottakat a WikiLeakstől
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.