A mobilon más a játék(os), mint a PC-n
A mobil eszközök játékosai különböznek a hagyományos konzol játékosaitól – ezt mutatja a Flurry Analitycs által végzett kutatás.
A mobil társasjátékozó átlagéletkora 28 év, 6 évvel fiatalabb, mint a „hagyományos játékosok” átlagéletkora. A megkérdezett ttöbb mint 60.000 játékos közül a 18 és 49 éves korosztály 80%-a szokott játszani valamilyen mobil eszközön, és kevesebb, mint 50%-uk játszik hagyományos játékokat.
A másik két korcsoportban, a 18 év alattiak és az 50 év felettiek között azonban a hagyományos játékosokból van több. A legnagyobb a különbség az 50 feletti korosztályban: ott a megkérdezettek 25%-a játszik hagyományos játékokat, míg mindössze 5%-uk játszik mobil eszközökön.
A mobil játékok esetén már nem olyan nagy az eltérés a nők és a férfiak között: míg a hagyományos játékot játszók 60%-a férfi, 40%-a nő, addig a mobil játékok esetében 53:43 ez az arány.
Az elmúlt években a mobil játékok fejlődése robbanásszerű volt. Az iPhona és más Android alapú okostelefonok megjelenése és elterjedésének mértéke hatalmas piacot jelent a játéküzletek számára.
A Flurry felmérése szerint 250 millió iOS és Android rendszerű készülék van a világban, és naponta 750.000 készüléket aktiválnak. Ezzel szemben a Nintendo Wii, Xbox360 és Play Station 3 eszközökből mintegy 180 millió van világszerte, Nintendo DS és Sony PSP játékokból körülbelül 200millió.
A mobil társasjátékok 64%-a Észak-Amerikában van, 30%-a Európában. 4%-a Ázsiában.
Ha tehát meg akarjuk érteni, hogy kik játszanak a mobilon, akkor tudnunk kell, hogy a mobil eszközök játékosai között több a nő, fiatalabbak, tanultabbak, és erősen elkötelezettek. Ők lesznek az a tömeg, akik meghatározzák az új vásárlói igényeket.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei ösztöndíj két magyar egyetem hallgatóinak
- Monopoly Live: Bankkártyával fizethetünk az új társasjátékban
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon
- A mobil nem okoz agyrákot
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Napfénnyel tölthető androidos mobil
- MWC érdekesség: 4 billentyű is elég a Biblia begépeléséhez?
- Az Apple szórakoztató központtá alakítaná a MobileMe-t
- Sony Ericsson: Xperia imperium
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.