A mobilon más a játék(os), mint a PC-n
A mobil eszközök játékosai különböznek a hagyományos konzol játékosaitól – ezt mutatja a Flurry Analitycs által végzett kutatás.
A mobil társasjátékozó átlagéletkora 28 év, 6 évvel fiatalabb, mint a „hagyományos játékosok” átlagéletkora. A megkérdezett ttöbb mint 60.000 játékos közül a 18 és 49 éves korosztály 80%-a szokott játszani valamilyen mobil eszközön, és kevesebb, mint 50%-uk játszik hagyományos játékokat.
A másik két korcsoportban, a 18 év alattiak és az 50 év felettiek között azonban a hagyományos játékosokból van több. A legnagyobb a különbség az 50 feletti korosztályban: ott a megkérdezettek 25%-a játszik hagyományos játékokat, míg mindössze 5%-uk játszik mobil eszközökön.
A mobil játékok esetén már nem olyan nagy az eltérés a nők és a férfiak között: míg a hagyományos játékot játszók 60%-a férfi, 40%-a nő, addig a mobil játékok esetében 53:43 ez az arány.
Az elmúlt években a mobil játékok fejlődése robbanásszerű volt. Az iPhona és más Android alapú okostelefonok megjelenése és elterjedésének mértéke hatalmas piacot jelent a játéküzletek számára.
A Flurry felmérése szerint 250 millió iOS és Android rendszerű készülék van a világban, és naponta 750.000 készüléket aktiválnak. Ezzel szemben a Nintendo Wii, Xbox360 és Play Station 3 eszközökből mintegy 180 millió van világszerte, Nintendo DS és Sony PSP játékokból körülbelül 200millió.
A mobil társasjátékok 64%-a Észak-Amerikában van, 30%-a Európában. 4%-a Ázsiában.
Ha tehát meg akarjuk érteni, hogy kik játszanak a mobilon, akkor tudnunk kell, hogy a mobil eszközök játékosai között több a nő, fiatalabbak, tanultabbak, és erősen elkötelezettek. Ők lesznek az a tömeg, akik meghatározzák az új vásárlói igényeket.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei ösztöndíj két magyar egyetem hallgatóinak
- Monopoly Live: Bankkártyával fizethetünk az új társasjátékban
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon
- A mobil nem okoz agyrákot
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Napfénnyel tölthető androidos mobil
- MWC érdekesség: 4 billentyű is elég a Biblia begépeléséhez?
- Az Apple szórakoztató központtá alakítaná a MobileMe-t
- Sony Ericsson: Xperia imperium
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.