Facebook WaitingRoom – a szerelem előszobája
Ezentúl nem kell tétlenül epekedve várnunk, amíg az a lány, vagy fiú, akire rávetettük „virtuális” szemünk kapcsolatban van. Az új WaitingRoom Facebook alkalmazással jelezhetjük neki, ott ülünk a várószobában, készen arra, hogy boldoggá tegyük.
A korábbi alkalmazás, a Breakup Notifier csak jelezte, hogy mikor válik egyedülállóvá valaki ismerőseink közül. Az új WaitingRoom alkalmazással azonban „várólistára” kerülhet az, aki szeretné, hogy egy ismerőse végre egyedülálló legyen, jelezve szerelme tárgyának, hogy „van, aki vár rá”.
Azonban a szakítás napjáig, illetve a szakítást követő 48 óráig kilétük rejtve marad. Így senkinek sem kell attól félni, hogy nevetségessé válik, vagy esetleg az aktuális barát/barátnő nekik támad, amiért partnerét ostromolják. A Facebook biztosítja, hogy teljesen bizalmasan kezeli az információt, semmi jel nem jelenik meg az alkalmazást használók oldalán.
A kapcsolatban lévők számára kicsit hazárdjáték: tudja hogy valaki vár rá, de vajon ki az? Megéri-e emiatt kilépni a kapcsolatból? Ha már elgondolkodik ezen, akkor prsze régen rossz. A WaitingRoom megkönnyíti, hogy kilépjenek a már nem működő kapcsolatból. Ha meg működik egy kapcsolat, akár együtt találgathat párjával, hogy ki lehet a titkos hódoló
Kapcsolódó cikkek
- Fontos változások a Balaton Sound és a Sziget Facebook-oldalán
- Facebook-csevegés Hotmailen
- A Facebook nevet adták egy egyiptomi gyermeknek
- A világháló szerepe az arab világ megmozdulásaiban
- Előkelőbb helyre kerülnek a közösségi oldalak tartalmai a Google keresési eredményeiben
- Könnyen elérhető Facebook a Bing új eszköztárában
- Táncos nevű HTC-telefonok a Facebooknak
- Már havi 100 millió felhasználónál tart a Facebook adatelemző cége, a Kontagent
- Szíriában ismét elérhető a Facebook és a Youtube
- Költözik a Facebook
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?
Mennyire „MI ready” egy-egy vállalkozás, vagyis az adott szervezet milyen mértékben áll készen a mesterséges intelligencia (MI) használatára – a System 32 IT Kft. legfrissebb piackutatása erre kereste a választ. Az online, hiánypótló, nem reprezentatív felmérést, 2024. áprilisában a BellResearch-csel karöltve készítette a cég.
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra
Az IKEA Magyarország elindította az IKEA Kreativ elnevezésű új eszközt, amely a legmodernebb technológiát használja a lakberendezési tervezéshez. Az eszköz minden vásárló számára elérhető mobilalkalmazásban és az IKEA.hu weboldalon. Az IKEA Kreativ rendkívül egyszerűen használható, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy használják ki kreativitásukat. Valósághű interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben.