Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
A Xerox háromdimenziós, webes virtuális valóságot teremtő szoftvert fejlesztett, amely révén a vállalat ügyfelei azonnali terméktámogató segítséget kaphatnak nyomtatóikhoz, többfunkciós berendezéseikhez.
A Xerox laboratóriumaiban megszülető innovációk alapvető funkciója, hogy a munkakörnyezetet leegyszerűsítve az ügyfelek több időt és figyelmet szentelhessenek saját vállalkozásukban adódó feladatoknak. Ez a cél hívta életre a most bemutatott ügyfélszolgálati szoftver prototípusát is, amellyel a Xerox azonnali terméktámogató hozzáférést kínál ügyfeleinek a nyomtatóikkal, illetve többfunkciós berendezésükkel kapcsolatban.
A Xerox kutatói szerint a prototípus lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat és lehetővé teszi, hogy a felhasználó a tényleges üzletmenetre koncentrálhasson. A prototípus kifejlesztése során a Xerox Európai Kutatóközpont kutatói azt tanulmányozták, hogy a különböző ügyfelek hogyan reagálnak a nyomtatókkal kapcsolatos problémákra, és megvizsgálták az ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat is.
Hogyan működik a virtuális ügyfélszolgálat?
Elég megnyomni a „Help” gombot egy hálózatba kötött többfunkciós berendezés képernyőjén, és a felhasználók máris vonalban vannak az ügyfélszolgálattal. Amint a műszaki munkatárs fogadja a hívást, a rendszer megmutatja neki a nyomtató 3D modelljét, miközben összegyűjti és kijelzi a berendezés állapotára vonatkozó adatokat. A rendszer ezzel egyidejűleg az ügyfél képernyőjén is megjeleníti ugyanezt a 3D modellt, és így valós idejű multimédiás kapcsolaton keresztül tudja mindkét fél követni a berendezés állapotát.
Kapcsolódó cikkek
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Képelemzési eljárást fejleszt a Xerox egy magyar kutató közreműködésével
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Új utakon a Xerox
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
40 éves a laptop
40 évvel ezelőtt, 1985. április 21-én jelentette be a Toshiba az első LCD kijelzővel felszerelt laptopot, a Toshiba 1100-at.
Dokkolóállomás: mikor veheted hasznát?
Continental: Jövőbe mutató megoldások az Auto Shanghai 2025-ön
A Continental az idei Auto Shanghai kiállításon a vezetés élményét és biztonságát új szintre emelő világítástechnikai fejlesztéseit állítja a középpontba. A technológiai vállalat széles skálájú járművilágítási megoldásokat mutat be: az alacsonyabb költségű rendszerektől – mint a Headlamp Control Module (HCM) Air – egészen a legmodernebb fejlesztésekig, mint például a lézeres vetítési technológiára épülő rendszerek (Laser-Based System, LBS), amelyek színes, nagy felbontású és mélységélességű képeket képesek kivetíteni a jármű környezetére.
A jövő olvasása: BOOX eszközök taroltak az iF Design versenyen
A BOOX négy rangos elismerést nyert a 2025-ös iF Design Awardon! Innovatív E Ink eszközök – köztük a Palma sorozat, a Note Max, a Go 10.3 és a Note Air4 C – kimagasló formatervezésükért és technológiai megoldásaikért kapták meg a díjat. Minden BOOX eszköz kifejezetten szemkímélő kijelzővel és Android operációs rendszerrel érkezik, hogy kényelmes és rugalmas használatot biztosítson.
Az AI forradalma és a hardverek új szerepe
A mesterséges intelligencia forradalma jelentős átalakulásokat hozott az informatikai fejlesztések világában. Míg korábban a szoftverfejlesztés állt az innováció középpontjában, az AI térnyerésével egyre inkább a hardverek kerülnek előtérbe mint kulcsfontosságú erőforrások.