Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
A Xerox háromdimenziós, webes virtuális valóságot teremtő szoftvert fejlesztett, amely révén a vállalat ügyfelei azonnali terméktámogató segítséget kaphatnak nyomtatóikhoz, többfunkciós berendezéseikhez.
A Xerox laboratóriumaiban megszülető innovációk alapvető funkciója, hogy a munkakörnyezetet leegyszerűsítve az ügyfelek több időt és figyelmet szentelhessenek saját vállalkozásukban adódó feladatoknak. Ez a cél hívta életre a most bemutatott ügyfélszolgálati szoftver prototípusát is, amellyel a Xerox azonnali terméktámogató hozzáférést kínál ügyfeleinek a nyomtatóikkal, illetve többfunkciós berendezésükkel kapcsolatban.
A Xerox kutatói szerint a prototípus lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat és lehetővé teszi, hogy a felhasználó a tényleges üzletmenetre koncentrálhasson. A prototípus kifejlesztése során a Xerox Európai Kutatóközpont kutatói azt tanulmányozták, hogy a különböző ügyfelek hogyan reagálnak a nyomtatókkal kapcsolatos problémákra, és megvizsgálták az ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat is.
Hogyan működik a virtuális ügyfélszolgálat?
Elég megnyomni a „Help” gombot egy hálózatba kötött többfunkciós berendezés képernyőjén, és a felhasználók máris vonalban vannak az ügyfélszolgálattal. Amint a műszaki munkatárs fogadja a hívást, a rendszer megmutatja neki a nyomtató 3D modelljét, miközben összegyűjti és kijelzi a berendezés állapotára vonatkozó adatokat. A rendszer ezzel egyidejűleg az ügyfél képernyőjén is megjeleníti ugyanezt a 3D modellt, és így valós idejű multimédiás kapcsolaton keresztül tudja mindkét fél követni a berendezés állapotát.
Kapcsolódó cikkek
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Újabb akvizíció a Xerox-nál
- Képelemzési eljárást fejleszt a Xerox egy magyar kutató közreműködésével
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Új utakon a Xerox
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
IT ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megfizethető 4K monitorok IPS panelekkel a fokozott termelékenységhez és szórakozáshoz
A kijelzőspecialista AOC izgalommal mutatja be két új, otthoni és irodai felhasználóknak szánt ultra-nagy felbontású (UHD) monitorát: a 27 hüvelykes (68,6 cm) AOC U27B3A és U27B3AF modelleket. Ezek a monitorok kivételes tisztaságot és élénk színeket kínálnak, így tökéletesen alkalmasak a napi feladatok széles skálájához, a táblázatkezeléstől és a webböngészéstől kezdve az egyszerűbb képszerkesztésig és bármilyen médiafelhasználásig.
Az AS5402T elnyerte a PCMAG „Editor’s Choice” díját
Az ASUSTOR AS5402T modelljét a PCMAG ismét „Editor’s Choice” kitüntetéssel díjazta. Az ASUSTOR idén számos nagyra értékelt zászlóshajó NAS-modellt dobott piacra, beleértve – de nem kizárólagosan – az AS5402T is.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.
A Philips Monitors bemutatja a legújabb QD OLED Evnia gaming monitort
Kiváló képminőséget és kiemelkedő játékélményt biztosít a nagyteljesítményű vizuális specifikációkkal büszkélkedő Philips Evnia 34M2C6500, amely 2024 június közepétől megvásárolható.
Új router kisebb vállalkozások, távmunkában dolgozók és MSP-k támogatására
A Zyxel Networks, a biztonságos, AI-alapú felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szállítója bejelentette az USG LITE 60AX – egy AX6000 WiFi 6 biztonsági router bevezetését. Az all-in-one routert kifejezetten kis- és középvállalkozások (SMB-k), távmunkában dolgozók és menedzselt szolgáltatók (MSP-k) számára tervezte a gyártó.