Április 16. a Foursquare világnapja
A Foursquare egy olyan okostelefon alkalmazás, amivel bejelentkezhetünk (check-in) különböző valós és ritkábban virtuális helyekre (venue). A "chekinelés" pár gombnyomás, akár vásárlás közben, akár buszvárás közben könnyedén végrehajtható. A bejelentkezések több célt szolgálnak, a bejelentkezésekért pontokat kapunk, bizonyos checkineket jelvényekkel (badge) jutalmaz a rendszer, ha gyakran checkinelünk egy helyre, mi lehetünk annak a helynek a koronás „helytartója” (mayor). A versenyzésen kívül még a venue-tól is kaphatunk valós ajándékokat vagy különleges ajánlatokat (specials).
Világszerte kb. 7.000.000 ember használja már a Foursquare-t, Magyarországon most kezdik megismerni az emberek. Az alkalmazással barátokat gyűjthetünk, akik check-olások alkalmával értesülnek helyzetünkről, így közösségi élményt is nyújt a rendszer.
Április 16-án, szombaton, a Foursquare világnapján az U26 Clubshop, mely korábban már számos közösségi rendezvénynek adott helyet, remek helyszín lesz a 4sq közösségek számára is. A házigazdák kellemes limonádéval jutalmazzák azt, aki először check in-el az U26 Clubshop-ba. A szervezők a helyszínen segítséget nyújtanak a kezdő felhasználóknak, és azoknak is, akik még nem kezdték el használni az alkalmazást, de érdekli őket a lehetőség.
A venue ahova checkinelünk: https://foursquare.com/venue/2295280
Habencius István főszervező, a dotdot.hu alapítója tömören így invitálja a technikai érdeklődésű fiúkat-lányokat: „A későbbiekben bánatot okozhat, ha kihagyod.”
Kapcsolódó cikkek
- Navigáció három dimenzióban
- Ingyenes iGO alkalmazás iPhone-ra a Vodafone-nál
- A jövő vezeték nélküli internetes technológiája zavarhatja a GPS-eket
- Dell Venue Pro Windows Phone 7 mobil Magyarországon is
- Megerősítették elkötelezettségüket a Galilelo mellett az EU-miniszterek
- Áprilisban érkezik a Nokia E7 kommunikátor
- IDC: közel 50 százalékkal nőhet az okostelefonok piaca
- LG Optimus Me P350: Újabb megfizethető árú okostelefon
- Kelet-Magyarország vezet az okostelefon-használatban
- Milyen lehetőségeket látnak a diákok az okostelefonokban?
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.