Sixt: teljes lefedettség Dél-Amerikában
Jó hír a Dél-Amerikába utazóknak: a Sixt kibővítve jelenlétét a dél-amerikai régióban, mostantól Uruguayban is ügyfelei rendelkezésére áll rugalmas és kényelmes szolgáltatásaival. Személyre szabott kölcsönautó szolgáltatásokkal várja az utazókat a Sixt új irodája: már akár egy napos kölcsönzéstől egészen a hosszú távú, több hónapra szóló szolgáltatásokig. A vállalat flottaszolgáltatásokat is biztosít kis- és középvállalatok számára, beleértve az egészen 36 hónapos időtartamra szóló teljes körű kezelési szolgáltatásokat is.
A Sixt most Uruguay fővárosában, Montevideóban kezdte meg működését, a nemzetközi repülőtéren ún. “Meet&Greet-Service“ szolgáltatásokkal várja ügyfeleit. Legkésőbb 2011 októberében pedig az exkluzív turizmusáról híres dél-amerikai városban, Punta del Estén is irodát nyit a vállalat. Az utazók kedvező áron választhatnak a legújabb autótípusok közül kölcsönautót, az alacsonyabb kategóriájú autóktól egészen a legkényelmesebb luxusautókig. Uruguay folyamatos gazdasági növekedést mutat és az egyik legmegbízhatóbb gazdaságok közé sorolható a régióban. A dél-amerikai ország 1991 óta az ún. “Mercosur” szabad kereskedelmi zóna része. Gazdasági kapcsolatai Brazíliával és Argentínával pedig folyamatosan erősödnek, melynek köszönhetően a nemzetközi vállalatok számára könnyű elérést biztosít a hazai piacok és vállalati üzletek felé, míg Punta del Este főleg az európai utazók körében kedvelt úti cél a téli időszakban.
A Sixt Uruguayban erős és megbízható partnerrel működik, amely több mint 30 éve van jelen a piacon, emellett egyike az ország legfontosabb utazási szolgáltatóinak. A Sixt Uruguay mellett Dél-Amerikában és Latin-Amerikában a következő országokban nyújt szolgáltatást: Argentína, Brazília, Costa Rica, Mexikó, Panama, Peru és Puerto Rico.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- Már kapható az EVOLVE Sonix androidos riasztó
- Tesztelték az egyetlen molekulából álló "elektronos" autót
- Kapuváron is lehet mobiltelefonon fizetni a parkolásért
- Havidíjas navigáció a Garmintól
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- A SIXT Németországon kívül gyorsabban nő, mint hazájában
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Harmadszorra is Superbrands a Sixt
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
CES 2024: A mindennapokba beszökött a jövő
Mesterséges intelligencia, mobilitás, robotok ... csak egy pár kulcsszó a Szilícium völgyben egy évtizede megálmodott jövőből, ami most – a CES 2024 tanúsága szerint – gyakorlatilag már itt van a mindennapi világunkban, beszökött, miként Adynál az ősz...
Mesterséges intelligencia a kamerákban
Az automatizált vezetés lépésről lépésre egyre több támogatást nyújt a sofőröknek, jövőbeni célja pedig, hogy a jármű végül átvehesse a teljes irányítást. Sőt, még ennél is több: „Az embernél jobb vezetővé kívánjuk fejleszteni az autókat, így növelve a közúti közlekedés biztonságát. Más szavakkal: a technikának még az embernél is megbízhatóbban kell működnie” – hangsúlyozta Harald Kröger, a Bosch igazgatótanácsának tagja.
A Bosch mobilitási üzletága gyorsabban nő a piacnál
A Bosch 2018 eleje óta mintegy 13 milliárd euró összegben kapott elektromobilitási megrendeléseket, többek között személygépkocsik és könnyű teherautók akkumulátoros erőátviteli rendszereire vonatkozó gyártási projekteket. E sikeres megrendeléseknek és saját innovatív erejének köszönhetően a Bosch a jelenlegi nehéz körülmények között is tartja pozícióját.
A Fujitsu bemutatta közlekedési fejlesztéseit a berlini Shift AUTOMOTIVE konferencián
A Fujitsu - ma bemutatott - „Future Mobility Accelerator” jövőképe a gépjárműtechnológia innovációit hasznosítva támogatja az ENSZ 17 fenntartható fejlődési célkitűzésének1 megvalósulását – és pragmatikus, gyakorlatias lehetőségekkel, kisebb környezetterhelés mellett segíti a mobilitást a jövő városi környezetében.
Nő a mobilparkolás népszerűsége
Az elmúlt években dinamikusan növekedett a mobilparkolások száma az egész országban a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. weboldalán keresztül elérhető adatok alapján, melyeket a Parkl dolgozott fel. Míg 2014 júliusában kevesebb, mint 40 ezer parkolást bonyolítottak átlagosan naponta mobilról, addig idén júliusban ez a szám már majdnem 100 ezer volt, derül ki statisztikákból. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a csúcsidőszak az ősz, így a következő hónapokban nehezebb parkolási körülmények várhatók.