Oszd meg, és reklámozz!
A tanulmányból kiderült, hogy az internet-felhasználók 93%-a használ levelező rendszert, a 89%-a közösségi oldalakat, és 82% blogokat tartalmak megosztásához. Ám különböző tartalmak különböző platformokon jelennek meg. A közösségi oldalakon leginkább a barátokkal, e-mailben a családdal és a kollégákkal tartják a kapcsolatot. Ha általános dolgokat szeretnének megosztani, akkor blogokat vagy üzenőfalat használnak leginkább. Paul Adams, a Facebook menedzsere elmondta, hogy egy ember általában négy különböző csoporthoz tartozik, melyek mindegyike átlagosan 10 főt tartalmaz.
A tanulmány alapján a megosztott tartalmak 60%-a valamilyen új oldalra, például hír vagy médiaoldalra mutató link volt.
A kereskedők kihasználhatják az emberek megosztási szokásait, ezek megismerésével, könnyebben elérhetik őket. Ha megtalálják a hirdetésnek olyan formáját és helyét, amit azután megosztanak az emberek, akkor pillanatok alatt exponenciális növekedésnek indulhat azokak a száma, akikhez eljut a hirdetés.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi hálózatokat épít az e-cigaretta
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Egy parányi "elit" közösség írja a twitteres csevegések felét
- Programajánló és közösségi oldal egyben
- Tízmillió felhasználót veszített a MySpace egy hónap alatt
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- Itt vannak a jövő bannerei
- tanárblogok.hu - hiánypótló tapasztalatmegosztás
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.
Karácsony a virtuális térben
A mesterséges intelligencia része a mindennapoknak, legyen szó munkavégzésről, oktatásról, tudományos kutatásokról, vagy éppen a karácsonyról. Az ünnepet is képes tökéletesen reprodukálni a technológia, általa olyan hangulatot, enteriőrt lehet előállítani, amire mindenki vágyik.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt.