Compaq az e-business jegyében
A kifejezés - e-business - a Compaq esetében termékek és szolgáltatások széles kínálatát, kereskedelmi eszközt, sőt belső rendszert is jelent. A Compaq Depója a tavalyi 120 milliós forgalom után idén már az első négy hónapban elérte ezt a bevételi szintet, és mind tartalmában, mind szolgáltatásaiban, mind pedig látogatottságában fejlődést mutat. A Compaq a Depót felépítette a standon is, ahol a látogatók a helyszínen tájékozódhatnak a kínálatról, illetve rendelhetnek is a készletből.
A CRM, az ügyfélkapcsolat-menedzsment iránt egyre jelentősebb igény mutatkozik Magyarországon is, hiszen az ügyfelek kiszolgálásának minden eddiginél célzottabb, interaktív módja alapfeltétele a versenyben maradásnak. A Compaq két másik partnerével közösen kínálja megoldásait, melyekből a kiállításon ízelítőt ad. Idetartozó hír, hogy a Compaq Magyarország maga is a legkorszerűbb CRM-eszközöket használja hamarosan ügyfélkapcsolati feladataihoz.
Egyre több vállalat ismeri fel az interneten keresztül folytatott beszerzés (eProcurement) előnyeit és költséghatékonyságát. A cégnél azt tapasztalják, hogy Magyarországon is élénk érdeklődés kíséri az idevonatkozó megoldásokat. A Compaq szakértői bemutatón demonstrálják a megoldás jellegzetességeit.
A nagyvállalati felhasználók mellett a kis és közepes vállalatok igényeinek kielégítésére is felkészült a Compaq. Elsősorban nekik szól, első "e-világbeli" lépéseik megkönnyítését szolgálja az elektronikusáruház-megoldás.
Elegendően nagy teret szentel Microsoft-kapcsolatrendszerének is a Compaq.
Exchange 2000 fut majd, természetesen éles WEBStore technológiával, melynek alapja a Commerce One Buy Site-ja. A biztonsági kérdésekre Smart kártyás login- és hozzáférési megoldás jelent választ. Ebben a formában a Compaq által összeállított rendszer egyedülálló lesz a kiállításon, hiszen komplett e-business portfóliót tud prezentálni mikrokörnyezetben.
Természetesen látható a kiállításon a teljes számítógép- és hálózatieszköz-kínálat, a kézi méretű, hordozható gépektől kezdve az iparági szabványokat megalapozó PC-ken és Intel-szervereken keresztül egészen a 64 bites Alpha processzoros kiszolgálókig és a nagy teljesítményű munkaállomásokig. A tavalyi bejelentésözön nyomán kialakult széles termékválasztékkal jelentkeznek a notebookvonalon. Mindhárom meghatározó termékszegmensben (belépőszintű, high-end és ultramobil) új termékeket is bemutatnak, de mint megtudtuk, 2000-ben Magyarország számára az egyik legnagyobb változást a lokalizált verziók megjelenése jelenti. Ezzel lehetőség nyílik a felhasználók számára, hogy magyar verziójú notebookot használhassanak, azaz megjelentek a termékválasztékban a magyar billentyűzettel, magyar operációs rendszerrel ellátott gépek, amelyek már tartalmazzák a hazai hatóságok által bevizsgált modemet is. Az Info ideje alatt jelenti be cég a Compaq Notebook 100-at, amely elsősorban azoknak a felhasználóknak készült, akik az alacsony árú, egyszerűen használható mobilszámítógépet keresik, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a funkcionalitás vagy a technológia terén.
Minden bizonnyal a közeljövő slágerei lesznek a vezeték nélküli LAN-eszközök is olyan kisebb-nagyobb irodákban, ahol nehézkes a vezetékes hálózat telepítése, vagy az asztalhoz kötöttséget szeretnék feloldani. A Compaq a WL sorozattal mutatja be a megoldást a gyakorlatban.
Ekkora kínálat és ilyen, minden piaci szinten erőteljes "nyomulás" mellett persze nem csoda, hogy a Compaq úgy döntött: nem áll be a kiállítástól távolmaradók egyre népesebb táborába. Mint Mezriczky László marketingigazgató elmondta, a Compaq egyedülálló alkalomnak tekinti az Infót, hogy találkozzon a szakma iránt érdeklődő tízezrekkel, illetve felhasználóival, partnereivel. A cég ezenkívül a közvetlen kommunikáció, a felhasználói visszajelzés lehetőségét is igen hasznosnak látja a kiállításban, ezért döntött a részvétel mellett. Mi pedig, az informatikai sajtó részéről, ehhez csak gratulálni tudunk, s reméljük, hogy a kiállítás eredményessége őket igazolja majd, s ennek hatására ősszel is a kiállítási részvétel mellett szavaznak, tapasztalataikkal meggyőzve kisebb-nagyobb versenytársaikat is. Igaz, akkor már az alkalom nem lesz "egyedülálló", de az ismétlésnek, a kiállítói kedv felpezsdülésének hitünk szerint csak nyertesi lehetnek mind a vásárokon részt vevő cégek, mind a felhasználók - a hazai informatikai piac minden szereplője.
Kapcsolódó cikkek
- Tizenötezer dolgozót bocsát el a HP
- Beck GyĂśrgyĂśt jelĂśltĂŠk az Ăşj HP magyarorszĂĄgi ĂźgyvezetĹjĂŠnek
- Compaq: elemzői várakozásokat meghaladó negyedéves eredmény
- A Compaq megerősíti partnerkapcsolatát az LG-vel
- A Compaq az év mobileszköz-szállítója
- Európa éllovasa a Compaq Magyarország rendszerintegrációs csapata
- A Compaq javított idei nyereségkilátásán
- A Compaq 2001. negyedik negyedévi eredményei
- HP-Compaq - keresik fuzionĂĄlĂł cĂŠgek Ăşj magyarorszĂĄgi vezetĹjĂŠt
- HP-Compaq fúzió: jutalmak és elbocsátások
SepPDF 3.80
Egyszerű, de ugyanakkor hatékony program több oldalas PDF dokumentumok szétválasztására. Külön PDF fájlokat hozhatunk létre az eredeti anyag minden egyes oldaláról, vagy annak egy meghatározott részéről (megadhatjuk a kezdő és befejező oldalt).
Honeyview Portable 5.53 Build 6273
A gyors képnézegető program az általános műveleteken kívül pár extra szolgáltatással is rendelkezik (diavetítés, nagyítás, forgatás stb.). Támogatja a tömörített képek (ZIP. RAR, 7z) kicsomagolás nélküli megtekintését. A képbe ágyazott GPS adatok alapján a Google Maps-en megmutatja a kép készítésének a helyét.
A 280 Hz-es AGON by AOC 27 hüvelykes ívelt monitor felülmúlja a versenytársakat
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gamer monitor* és IT-kiegészítő márkája – örömmel mutatja be az AOC GAMING C27G4ZXE modellt, egy ívelt 27 hüvelykes (68,6 cm) Full HD monitort, amely a magával ragadó, magas képfrissítési sebességű játék határait feszegeti.
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Nemzetközi és hazai nagyágyúk a marketing szakma és az üzleti élet exkluzív csúcstalálkozóján
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.