Shared Journey, szolgáltató központok számára fejlesztett cloud platform
A UNIT4 bejelentette, hogy elérhetővé vált „Shared Journey” nevű vadonatúj megoldása az állami és üzleti szektor szereplői számára, amelyet egy sor cloud-alapú és szolgáltató központi környezetben végzett kísérleti bevezetés után dobott piacra. A UNIT4 új, cloud-alapú megoldása mind a Coda Financials, mind az Agresso Business World felhasználói számára hozzáférhető.
A Shared Journey lehetővé teszi a vállalatok, állami szervezetek és non-profit intézmények csoportjai számára, hogy együttműködve, rövid idő alatt kiépítsenek és működésbe hozzanak szolgáltató központi folyamatokat - mindezt akár Coda, akár Agresso rendszerre építve. A megoldás - a versenytársakkal ellentétben - lehetővé teszi a szolgáltatóközponton belül minden vállalat/részleg számára, hogy kihasználják a cloud computing minden előnyét, miközben megőrizhetik legmagasabb szintű függetlenségüket/identitásukat, kiaknázva eközben az együttműködésből származó előnyöket és hatékonyságot.
A Shared Journey jelenleg három fontosabb elemből áll:
- „Virtual machine” környezet – lehetővé teszi a csoportos felhasználók számára, hogy olyan cloud/hardware környezethez kapcsolódjanak, amely a leginkább megfelel az aktuális igényeiknek – és ha úgy kívánják, később ezt a változásoknak megfelelően módosítsák
- Privát/Nyilvános cloud környezet– a csoport által preferált költség- és adatbiztonsági előírások támogatására
- Egy redundáns webes gerinchálózat és adattároló hub – a biztonságos adatmentési stratégia támogatására.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Microsoft Office 365
- A Novell teljes felhő alapú portfóliót kínál már Magyarországon is
- Az Apple is beindította felhőszolgáltatást
- Felhő alapú védelem az ESET-től - A béta változatok már kipróbálhatók
- Megalakult a EuroCloud Magyarország Egyesület
- Dinamikus vállalatok a számítási felhőkről
- Továbbfejlesztett felhőfelügyelet a Novelltől
- System Center 2012: Privát felhőalapú rendszerek a Microsofttól
- Nagy teljesítményű hozzáférés multimédiás tartalmakhoz és felhőalkalmazásokhoz bárhol és bármikor
- IT-piaci trendek, ahogy a Noreg látja: hiteles dokumentumok, e-számlázás, felhő alapú informatika
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.