Megújult weboldallal várja az autósokat a Michelin
Az új oldalak fejlesztésekor a Michelin célja az volt, hogy egy olyan digitális platformot kínáljon a vásárlóknak, ahol a személyabroncsok széles választéka megtalálható, modern, érdekes információkkal kiegészítve. Az új weboldal választ ad a vásárlók abronccsal kapcsolatos kérdéseire, ugyanakkor a vezetőknek hasznos termékinformációkat, használati tippeket ad a Michelin abroncsokat illetően; bemutatja azokat az egyedi előnyöket, melyeket a Michelin márka kínál számukra.
A számos cikk, abroncshasználathoz kapcsolódó tanács, részletes termék- és technikai információ mellett egy új keresővel is bővült az oldal, mellyel az autóvezetők könnyen találják meg a közelükben lévő abroncskereskedéseket. A speciális kereső a ViaMichelin segítségével mutatja meg a szervizek listáját, melyek között a Michelin kiemelt partnereit, a Michelin Minősített Szakszervizeket is megtaláljuk. Ezeket a szakszervizeket független cég auditálja évente, magas színvonalú műszaki és ügyfélkapcsolati szolgáltatást nyújtanak. Emblémájukat, részletes listájukat a vásárlás menü tartalmazza.
A megújult honlapon számos videoanyag is található, a Michelin magyarországi tevékenységét, a helyi közösségek életében való felelős részvételt is bemutatják, továbbá számos linket találunk, melyek a Michelin mobilitáshoz kapcsolódó szolgáltatásaihoz, a
ViaMichelinhez vagy a híres Michelin útikönyvekhez kalauzolják a weboldal látogatóit.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Nincs több bolyongás a szenzoros parkoló keresővel
- Már kapható az EVOLVE Sonix androidos riasztó
- Tesztelték az egyetlen molekulából álló "elektronos" autót
- Kapuváron is lehet mobiltelefonon fizetni a parkolásért
- Havidíjas navigáció a Garmintól
- iPadra optimalizált TomTom iPhone alkalmazás
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Harmadszorra is Superbrands a Sixt
- Indul a GPS-alapú parkolás Budapesten és 26 vidéki városban
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa
A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját
A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.