Új szolgáltatások az LG mobiltulajdonosoknak
Az LG termékfejlesztési stratégiájának alapja az, hogy a felhasználók igényeit leginkább kielégítő, prémium készülékek kerüljenek a piacra. Ahhoz, hogy az LG ügyfelei hosszú távon is elégedettek legyenek, a prémium kategóriás mobilkészülékek mellett kiváló színvonalú ügyfélszolgálatra és terméktámogatásra van szükség. Ezt szem előtt tartva az LG kibővítette ügyfélszolgálati hálózatát, illetve kifejlesztett egy vadonatúj, a piacon egyedülálló terméktámogatási rendszert, a Remote Call alkalmazást.
A már régóta működő QRS (Quick Repair Service) egy országos hálózat, amely az LG ügyfeleknek helyszíni, gyors megoldást kínál a telefonjukat érintő esetleges problémákra, meghibásodásokra. A korábbi 10 helyszín helyett most már országosan 26 helyszínen foglalkoznak mobiltelefonok szervizelésével, illetve tanácsadással. A technikai tanácsadáson kívül kisebb hibák javítása − pl. mechanikai vagy elektronikai alkatrészek cseréje − mellett szoftverfrissítésben is segítenek. Komolyabb meghibásodások esetén, amikor a készüléket továbbítani kell a központi szervizbe, az LG szervizpontok cserekészüléket biztosítanak minden ügyfélnek.
A meglévő szolgáltatások egy teljesen egyedi, az LG által kifejlesztett ügyféltámogató rendszerrel is kiegészülnek. A Remote Call nevű alkalmazás lehetővé teszi, hogy egy, a telefonok beállításaiban és összes funkciójában jártas ügyfélszolgálatos kolléga távolról belépjen a telefonba — külön kérés és engedélyezés után, természetesen. Így, ha segítségre van szükség és nem akarunk bonyolult telefonos utasítások követésével tölteni az időt, akkor elég ezentúl az LG ügyfélszolgálatának kollégáit hívni. A személyes adatokhoz természetesen nem férnek hozzá az LG munkatársai, illetve azokat nem tudják rögzíteni, menteni. Amennyiben jegyzetekbe, képek mappába, hasonló személyes helyekre szükséges belépni, azt minden esetben jóvá kell hagynia az ügyfélnek. Az ilyen engedélyezés az adott menüpontba belépés előtt történik a készüléken megjelenő párbeszédablak segítségével. A szolgáltatás ingyenesen lesz elérhető a 2.3-as Gingerbread-re frissített Androidos LG telefonokkal - elsőként Optimus 2X-en - wi-fi vagy 3G kapcsolaton keresztül. A Remote Call Center nyitvatartási ideje: H-P 8-20, Sz-V: 9-17.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- LG Optimus Vu: kijelzőből ötös
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.