Ingyenes WiFi a Budavári Borfesztiválon
Az ACE Telecom, a nagy hazai fesztiválok internet szolgáltatója 50 Mbit/s sávszélességű internetkapcsolattal járul hozzá a 2011. szeptember 7-11. között megrendezésre kerülő Budavári Borfesztivál sikeres megszervezéséhez. A szervezők, a tavalyihoz hasonló résztvevői létszámra, megközelítőleg 50 000 látogatóra számítanak az ötnapos rendezvény alatt. A borkultúrát népszerűsítő fesztivál hálózata elsősorban a beléptetést, valamint a látogatók számára elérhető ingyenes internet-elérést támogatja.
Az okostelefonok terjedése miatt már a legkisebb fesztivál esetén is alapvető igény az ingyenes WiFi szolgáltatás. A Budavári Borfesztiválon a látogatók az ACE Telecom hálózatán keresztül letölthetik a fesztivál okostelefonra fejlesztett alkalmazását, amely a térkép mellett a programokat is magába foglalja, valamint folyamatosan kapcsolatba léphetnek barátaikkal és percről-percre megoszthatják élményeiket a közösségi hálón keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile 4G Dimenzió Kocka - Magyarország legnagyobb interaktív LED kockája az Erzsébet téren
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Márciusban indul a Tesco Mobile
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki
- Mobiltelefonos szolgáltatás cukorbetegek számára
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Jóváhagyta az Európai Parlament a frekvenciákat felszabadító uniós szabályokat
- Mobilfejlesztések a MultiSoftnál
- Uniós támogatás következő generációs telekommunikációs termékcsomag kialakítására
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Thermaltake bejelentette a The Tower 600 sorozatú toronyházakat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 600 közepes kialakítású toronyházak megjelenését fekete, Snow, Hydrangea Blue és Matcha Green színekben.
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Vége a közösségi oldalak önkényének? Már indokolniuk kell, ha törölnek valamit
Az online platformok használata során – ideértve különösen a különböző közösségi és tartalommegosztó oldalakat – a felhasználók gyakran szembesülhettek azzal, hogy egy-egy bejegyzésük, hozzászólásuk, de akár a profiljuk is anélkül került korlátozásra vagy törlésre, hogy az érintett szolgáltató ezirányú döntését indokolta volna.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.