A Siemens ismét első a fenntarthatóságban
Idén egymást követően negyedszer végez az élen a Siemens a Dow Jones fenntarthatósági indexében. A nemzetközileg elismert fenntarthatósági mutatószámrendszert az értékpapírpiac és a pénzügyi-gazdasági információs szektor vezető vállalata, a Dow Jones, valamint az SAM AG svájci befektetési konszern hozta létre. A felmérés eredményeit évente teszik közzé, alapjául átfogó fenntarthatósági elemzés szolgál, amelyben jelentős kritérium a társadalmilag felelős üzleti tevékenység és a környezet iránti elkötelezettség is.
Teljesítményével a Siemens olyan cégek között lett újra első a „diverzifikált iparvállalatok” kategóriában, mint a 3M, a General Electric, a Toshiba vagy a Thyssen Krupp.
A 2011-es pénzügyi évre a Siemens tervei 25 milliárd eurós értékesítési bevételt irányoztak elő a cég környezeti portfóliójából, amit a vállalat már 2010-ben jócskán túlteljesített 28 milliárd eurós bevételével. A 2014-es pénzügyi év végére a cégcsoport a 40 milliárd eurós értékesítést célozza meg zöld technológiáival.
Kapcsolódó cikkek
- Egyesülnek a magyarországi Siemens vállalatok
- Rendkívüli fizetésemelés a Google-nál
- GmBH-vá alakul a Siemens IT Solutions and Services (SIS)
- A Siemens munkahelyeket teremt magyarországi zöldberuházással
- Új elnök-vezérigazgató a Siemens Zrt. élén
- Eric Spiegel a Siemens USA új vezérigazgatója
- Siemens-SAP együttműködés erőművek IT rendszereiben
- Regionális vállalatirányítási vezető a Siemens Zrt.-nél
- A Siemens komplett integrált repülőtéri rendszert szállít Turkménisztánba
- Egymilliárdot fizet a Siemens a megvesztegetésekért
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.