Augusztusban is csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
Augusztusban közel 26 ezerrel 11,676 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma, de a forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 10 ezerrel lett több, így ez az érték közel 10,994 millió volt a vizsgált hónapban.
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2011 augusztusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 117,1 SIM-kártya jutott.
Augusztus végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az előző havi 44,52 százalékról 44,71 százalékra, a Vodafone-é 22,66 százalékról 22,73 százalékra nőtt, míg a Telenoré 32,82 százalékról 32,56 százalékra csökkent.
A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz a havi díjas (számlás) előfizetéssel rendelkezők és az előre fizetett (kártyás) előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci része 22,68 százalékról 22,66 százalékra, a Telenoré 32,20 százalékról 32,10 százalékra csökkent, míg a T-Mobile-é 45,12 százalékról 45,23 százalékra emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult a jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiaszolgáltatók azonosítási eljárása
- Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál
- A Telenor belehúzott júliusban
- NMHH: Hogyan fogjunk el kalózrádiót?
- Júliusban is csökkent a mobil-előfizetők száma
- Júniusban 1,541 millió digitálistelevízió-előfizetés volt hazánkban
- Kiírták a negyedik mobilszolgáltatóra a tendert
- Majd kétmillió szélessávú internet-előfizetés
- Júniusban 1 millió 561 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.