Az év végéig meghosszabbodik az október 1-jén lejáró ügyfélkapus jelszavak érvényessége
Az MTI azután kereste meg a hivatalt, hogy az Index - több, adózási ügyekkel is foglalkozó weboldal figyelemfelhívása alapján - pénteken azt írta, hogy minden érintett mihamarabb végezzen jelszócserét az ügyfélkapus bejelentkezési adatainál, mivel a régi jelszavak jó része lejár október 1-jével, újat kérni pedig külön procedúra.
A KEK KH tájékoztatása szerint az ügy mögött az áll, hogy 2009-ben egy rendelet megszüntette az ügyfélkapu regisztrációs idejének ötéves érvényességét előíró korlátozást, és ekkor azon hozzáférések esetében, amelyeknél nem volt beállítva a jelszó lejárati ideje, 2011. október 1-jét jelölték meg a jelszólejárat napjául.
A hivatal azonban azt tapasztalta, hogy utóbbiak között mintegy 560 ezer azoknak a hozzáféréseknek száma, amelyek jelszavát mindeddig nem változtatták meg, vagyis azok szombaton, október 1-jén lejárnának. Annak érdekében, hogy ezek az állampolgárok továbbra is használni tudják ügyfélkapujukat, a KEK KH meghosszabbítja jelszavuk érvényességét. Így az elkövetkező három hónapban minden érintettnek lehetősége lesz arra, hogy egy jelszómódosítással újabb két évre meghosszabbítsa jelszólejárati időpontját. Minderről e-mailban is értesítést kapnak majd a felhasználók.
Kapcsolódó cikkek
- Online tájékoztató a köznevelési törvényről pedagógusoknak
- Sikeres a virtuális ügyintézési rendszer Dániában
- Több órára leálltak a lengyel közigazgatási szervek honlapjai
- Központosított közbeszerzés mobilszolgáltatásra nettó másfélmilliárdért
- Ügyfélkapu - Megváltozik a jelszó lejárati ideje
- A rugalmasabb és egyszerűbb e-kormányzatért
- Jövőre indul a nemzeti egységes kártyarendszer
- Decemberben indul a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat
- Corvinus: E-közigazgatás oktatás már a gyakorlatban is
- Fókuszban az okos városok
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.