Új vezérigazgató az Ericsson Magyarország élén
Ali Shahot nevezték ki az Ericsson Magyarország vezérigazgatójának. Az Egyesült Államokból érkező menedzser Roland Nordgrent váltja a vezérigazgatói székben, aki Stockholmban az Ericsson Központjában folytatja tovább munkáját.
Ali Shah 1996-ban azt követően csatlakozott az Ericssonhoz, hogy a virginiai George Mason Egyetem Információtechnológia szakán doktorátust szerzett.
Az Ericsson Magyarország új vezérigazgatója számos szabadalmat dolgozott ki a rádiós hozzáférési hálózatok, a spektrummenedzsment, lefedettség ellenőrzés, hálózattervezés és optimalizálás témakörökben. A magyarországi leányvállalat vezetői pozícióján felül, Ali Shah a közép-európai üzleti régió műszaki igazgatója is.
Ali Shahhal egy időben érkezik a magyar vállalathoz Charlotte Karlsson, az Ericsson K+F Központjának új igazgatója. A matematikus-közgazdász végzettségű vezető 2001-ben csatlakozott az Ericssonhoz, azóta számos különböző műszaki, technológiai pozícióban dolgozott a vállalatnál.
Charlotte Karlsson Sinisa Krajnovicot váltja az Ericsson budapesti K+F Közponjának igazgatói székében, aki Stockholmban, az Ericsson Központjában folytatja pályafutását.
Kapcsolódó cikkek
- Átalakul a Vodafone, új vezér kerül Beck György mellé
- Újabb öt országgal bõvült a Sony Ericsson közép-európai régiója
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A vezérigazgató és több vezető is távozik a Synergontól
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- Több mint tízszeresére nőtt az Ericsson profitja
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.